Gjest Slinky Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Sliter med tilsynelatende kronisk rygg/hofte smerter de siste aarene. Jeg gikk til legen for aa faa sjekket dette da det begynte aa sette en stopper for idrettskarrieren min. Fikk tatt noen roentgen bilder, men bildene viste ingenting feil. Men, jeg har fortsatt like vondt i ryggen. Det hele kjennes ut til aa sitte litt under korsryggen paa hoeyere side, omtrent midt paa rumpeballen. Det er der jeg kjenner det da jeg ikke gjoer noe. Da det virkelig gjoer vondt skyter det opp fra dette punktet til halebeinet/punktet der korsryggen moeter bekkenet. Det hele kjennes omtrent ut som om jeg faar elektrisk stoet. Ikke bare kan jeg ikke trene med samme intensitet som jeg har brukt aa gjoere, men det vaerst er at det gjoer mest vondt da jeg ligger ned, eller til dels sitter. Saa det er litt vanskelig for meg aa finne en god hvile posisjon ogsaa. Da det er som aller vaerst, klarer jeg bare ligge rett ut, og ikke gjoere noenting, den minste annstrengelse gjoer umennesklig vondt. Hva kan dette vaere da det ikke syns paa roentgenbilder ? Er det noe jeg kan faa gjort for aa minimere smerter/plager? Takk for svar/ideer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Slinky. Slik du beskriver smertene dine, må dette være en eller flere nerver som er i klem. Rtg. undersøkelse behøver ikke nødvendigvis vise dette. Men hva med å bli undersøkt av en neurolog ? Ikke gi deg og lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.