Gjest på tide å slutte Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 Hvordan går jeg frem ved seponering av wellbutrin 300 mg? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg sluttet engang med denne. Tok 150 mg i ca 14 dager og kuttet tvert. No problem. Du må kanskje skaffe deg 150 mg`s wellbutrin om du ikke har dette ifra før. De skal vel helst ikke deles. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 150 mg i tre måneder. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 150 mg i tre måneder. Er dette for å forhindre at depresjonen kommer tilbake, eller er det mange som har seponeringsproblemer på wellbutrin? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Er dette for å forhindre at depresjonen kommer tilbake, eller er det mange som har seponeringsproblemer på wellbutrin? Det er for å forhindre tilbakefall av sykdommen. Bråseponering kan gi en biokjemisk utløst rebounddepresjon. Ingen god grunn til å ta sjansen på dette. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Det er for å forhindre tilbakefall av sykdommen. Bråseponering kan gi en biokjemisk utløst rebounddepresjon. Ingen god grunn til å ta sjansen på dette. Da forstår jeg mere :-). Da ble jo svaret jeg ga nedenfor her litt feil ser jeg nå. Slett om du vil. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Da forstår jeg mere :-). Da ble jo svaret jeg ga nedenfor her litt feil ser jeg nå. Slett om du vil. Ditt svar er ok - for deg og mange andre. Oftest går det bra, men det går dårlig for såpass mange et jeg anbefaler langsom nedtrapping for alle da en ikke på forhånd vet hvem som trenger det. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Ditt svar er ok - for deg og mange andre. Oftest går det bra, men det går dårlig for såpass mange et jeg anbefaler langsom nedtrapping for alle da en ikke på forhånd vet hvem som trenger det. Okey :-). 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Det er for å forhindre tilbakefall av sykdommen. Bråseponering kan gi en biokjemisk utløst rebounddepresjon. Ingen god grunn til å ta sjansen på dette. Hva er rebound-depresjon? Har søkt men fant ikke svar på det. 0 Siter
frosken Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Hva er rebound-depresjon? Har søkt men fant ikke svar på det. Google "rebound depression" så finner du svaret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.