Gå til innhold

Hvordan seponere wellbutrin?

Anbefalte innlegg

Gjest på tide å slutte
Skrevet

Hvordan går jeg frem ved seponering av wellbutrin 300 mg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet engang med denne. Tok 150 mg i ca 14 dager og kuttet tvert. No problem. Du må kanskje skaffe deg 150 mg`s wellbutrin om du ikke har dette ifra før. De skal vel helst ikke deles.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

150 mg i tre måneder.

Skrevet

150 mg i tre måneder.

Er dette for å forhindre at depresjonen kommer tilbake, eller er det mange som har seponeringsproblemer på wellbutrin?

Skrevet

Er dette for å forhindre at depresjonen kommer tilbake, eller er det mange som har seponeringsproblemer på wellbutrin?

Det er for å forhindre tilbakefall av sykdommen.

Bråseponering kan gi en biokjemisk utløst rebounddepresjon. Ingen god grunn til å ta sjansen på dette.

Skrevet

Bråseponering kan gi en biokjemisk utløst rebounddepresjon. Ingen god grunn til å ta sjansen på dette.

Da forstår jeg mere :-). Da ble jo svaret jeg ga nedenfor her litt feil ser jeg nå. Slett om du vil.

Skrevet

Da forstår jeg mere :-). Da ble jo svaret jeg ga nedenfor her litt feil ser jeg nå. Slett om du vil.

Ditt svar er ok - for deg og mange andre.

Oftest går det bra, men det går dårlig for såpass mange et jeg anbefaler langsom nedtrapping for alle da en ikke på forhånd vet hvem som trenger det.

Skrevet

Ditt svar er ok - for deg og mange andre.

Oftest går det bra, men det går dårlig for såpass mange et jeg anbefaler langsom nedtrapping for alle da en ikke på forhånd vet hvem som trenger det.

Okey :-).

Gjest germinate
Skrevet

Hva er rebound-depresjon? Har søkt men fant ikke svar på det.

Skrevet

Hva er rebound-depresjon? Har søkt men fant ikke svar på det.

Google "rebound depression" så finner du svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...