Gjest MeeToo Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Hun sliter og hun er 16 år. På 3 mnd har hun mistet 20 % kroppsvekt. Hun spiser kun 2 lefser om dagen og noen nøtter. Hun er dypt deprimert og har tvang. Blir behandlet på Bup en gang i uken.og har vært i beh der i noen måneder.De sier de ikke har ansvaret for det somatiske.Og legen sier hun ikke kan gjøre noe.Jeg som mamma er pålagt et ansvar jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere.Jeg har en unge som i løpet av noen måneder har blitt syk men ingen tar ansvar bare fraskriver seg det. Noen råd for hvordan jeg kan gå fram for å få mer hjelp ? 0 Siter
Sør Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Hei, Jeg tipper IKS og/eller SPS har tilbud for pårørende: http://www.iks.no/ http://www.senterforspiseforstyrrelser.no/default.aspx?id=9 Håper det ordner seg! Med vennlig hilsen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg synes hun bør innlegges på en spesialavdeling for spiseforstyrrelser. Den instans som behandler en sf har selvsagt også ansvar for det somatiske. Jeg synes du skal la Helsetilsynet v/Fylkeslegen få høre om dette. 0 Siter
Gjest Labolina Skrevet 7. oktober 2012 Skrevet 7. oktober 2012 Fy søren, nå blir jeg sinna! Er man til fare for egen helse SKAL det tas alvorlig!. Jeg tenkte faktisk det NHD sier... Men fikk bare lyst til å si hvor sjokkert jeg er over sånn ikkebehandling! Om du orker, skal du klage inn dette! Slikt er alvorlig feilbehandling etter mine begreper. 0 Siter
Angustia Skrevet 7. oktober 2012 Skrevet 7. oktober 2012 Fy søren, nå blir jeg sinna! Er man til fare for egen helse SKAL det tas alvorlig!. Jeg tenkte faktisk det NHD sier... Men fikk bare lyst til å si hvor sjokkert jeg er over sånn ikkebehandling! Om du orker, skal du klage inn dette! Slikt er alvorlig feilbehandling etter mine begreper. Enig i alt du skriver. Til ts: Stå på, bruk alle muligheter og ikke gi opp! Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.