Gjest ut_av_dypet Skrevet 7. oktober 2012 Skrevet 7. oktober 2012 Har opplevd ting som ligner psykoser - men aldri over mer enn ca en time - etter oppstart av Wellbutrin (150mg) for halvannen uke siden. Samtidig har jeg brukt mer Lyrica enn før (3-400mg). Er det noen mulighet for at Lyricaen innvirker slik at de sammen skaper disse symptomene? Jeg håper så INDERLIG at det ikke bare er Wellbutrinen! I dag har jeg ikke tatt W, i redsel for flere episoder, så jeg skulle så gjerne hatt svar. Det dreier seg altså ikke om vanlige hallusinasjoner, der og da oppleves alt helt virkelig (som f.eks at mannen min er en drage..), og jeg handler deretter. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. oktober 2012 Skrevet 7. oktober 2012 Er redd dette skyldes Lyrica. Prøv å gå ned på dosen. 0 Siter
Gjest ut_av_dypet Skrevet 7. oktober 2012 Skrevet 7. oktober 2012 Er redd dette skyldes Lyrica. Prøv å gå ned på dosen. Takk, jeg håper det stemmer. Men jeg har brukt samme doser av dette før, uten disse episodene. Kutter ned uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.