Gå til innhold

Magesmerter, svekket matlyst og slapp.

Anbefalte innlegg

Gjest Bellla09
Skrevet

Hei! I et og et halvt år har jeg slitt med magesmerter. De har vært så sterke at jeg har måtte krympe sammen i fosterstilling eller at jeg måtte gå krummet. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser og depresjon så når jeg har tatt det opp med fastlegen min føler jeg at hun bare skyver det over på fortiden min. Jeg er ikke deprimert og har ikke spiseforstyrrelser nå lengre. Jeg er 21 år og fikk barn i 2009. Plutselig begynte jeg å bli slapp, fikk kviser og følte at noe ikke stemte. Hadde mensen i 4-5 uker et par ganger etter fødsel også hadde jeg det ikke på 2 år. Gynekologen fant ut at eggestokkene mine ikke har aktive og etter mye prøver fant de ut at jeg manglet østrogen. Jeg har begynt på p-piller og huden er fin og mensen er tilbake. Men magen blir verre. Avføring går fra å være helt løs til at jeg ikke får gå på do. Vært løst /diaré de siste 2mnd. Svir. For noen dager siden fikk jeg igjen akutte plutselige smerter. Jeg har fått så vondt at jeg har kasta opp, fått skjelvinger og vært kvalm. Smertene sitter nederst i magen og presser ned i underlivet, men kan også gå helt opp til mellomgulvet. Siste akutte smerter var på venstre side mage og rygg, og det kjennes nesten ut som at jeg skal føde igjen. Hadde slimutflod med blod i seg noen dager før (ikke ventet menstruasjon). Mye slimutflod hver dag, mørk avføring er det ofte og har hatt brunaktig utflod. I det siste har jeg mistet matlyst, familie sier jeg har gått ned og de bekymrer seg. Jeg blir bare bråmett og kvalm og kan gulpe opp igjen etter et lite måltid. Blitt veldig slapp i den siste mnd også. Trøtt og kroppen føles slapp. Jeg har pleid å trene 3-5 ganger i uka, men etter en liten menisk operasjon som jeg tok i april som jeg ikke slutter å få plager av så har jeg liten mulighet til å være så aktiv, men jeg kan jo gå turer og trene styrke, men jeg er bare så utrolig sliten. Vondt nakke og rygg og håndledd. Benene mine visner fort bort. Er mye som skjer i livet mitt. Er alene med sønnen min, jeg har en snill kjæreste, men han er ikke far til barnet. Jeg har måtte ta meg av faren til barnet mitt i to år nå for han er så ustabil, jeg har vært rådvill, men jeg har snakket med familie terapaut og barnevern pga han er ikke i stand til å ta seg av ungen vår. Så føler meg sterk også. Kan det være noe underliggende?? Burde jeg dra til legen igjen? Føler det ikke er vits. Sist gang tok de ikke en CRP av meg en gang.. Tok røntgen for et år siden og hadde hovende lymfer i magen. Jeg er en person som ikke liker å klage, men kjæreste og familie ber meg om at jeg skal ta det seriøst fordi jeg er tross alt ensligforsørger for barnet mitt. Hater å føle at jeg klager. Mvh bekymret mamma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...