Gjest frøkenaa Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg skal til psykologen i morgen og gruer meg. Hva skal jeg si når jeg sliter med ortoreksi, dysmorfobi og tvangstanker og alkoholproblemer?. Jeg har tusen problemer, men dette er fortiden et hovedproblem. Skal jeg fotelle om hvordan dagene min er? Jeg gruer meg sånn. Jeg vet opplagt hva jeg skal si når jeg drikker, men når jeg blir edru igjen så vet jeg sannelig ikke, har jeg egentlig problemer? er problemene mine egentlig store nok til å snakke med en psykolog om ? Jeg vet sannelig ikke..... 0 Siter
Gondor Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Kjenner til det der. Fortjener jeg egentlig en psykolog? Er problemene store nok til at jeg skal være hos en psykolog? Jeg tenker alltid slik når jeg er hos en av mine behandlere. Andre har alltid problemer som er større en mine! Sannsynligvis er det sant, men det betyr ikke at man ikke trenger hjelp. Når du vet grunnene når du er påvirket av alkohol, er nok behovet der fordi forsvarsmekanismen din er satt ut av spill. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Du skal holde deg til fakta og være så ærlig du bare kan når du forteller om hvordan du har det. Høres ganske enkelt ut, men jeg vet at det kan være vanskelig mange ganger å få fortalt sannheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.