Gjest StineRR89 Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Hei! Jeg har lenge hatt småvondt i ryggen, men aldri noe jeg har tenkt særlig alvorlig over. Helt til omtrent 2 uker siden, hvor jeg merket kraftige smerter i ryggen etter en Sverige tur. Jeg jobber i en hektisk klesbutikk H&M som innebærer mye tunge løft, vridninger, hardt gulv og masse stress. Problemet mitt nå er at smertene er så kraftig at hvert minutt på jobb er et problem. Smertene ligger på hver sin side av ryggmargen litt lengre opp for korsryggen. Det er litt lengre ned enn midten. I de siste dagene har det vært så store smerter at jeg ofte er kvalm og mister pusten. Nakken min har også stivnet helt i de siste dagene. På jobb klarer jeg nesten ikke å gjøre noen ting. Hva kan dette være? Jeg er småredd og lurer fælt, tenker alltid at det går over men nå er det på over 2 uker med intense smerter og de blir bare værre og værre. 0 Siter
XbellaX Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg kan ingenting om ryggproblematikk men om det har vart i 14 dager og bare øker i styrke, bør du ikke dra til lege å få sjekket dette? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Kiropraktor. Antakelig en muskel som har fått det eller en av de gelputene som er mellom virvlene som er i klem. Ikke farlig men veldig vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.