Gå til innhold

Føler meg eldgammel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det er rett å poste dette her, men kommer ikke på noen bedre steder. Jeg lurer rett og slett på om jeg er ekstra uheldig her i livet eller om dette er innenfor normalen.

Jeg er 39 år og har to barn. Ene barnet født med handikap som gjennom operasjoner er korrigert. Samme barnet ble overfalt og seksuelt missbrukt i en gjengvoldtekt, med de følger det får. Andre barnet har vært livstruende syk over lang tid, men i dag ser det bra ut :)

Begge foreldrene mine er syke og hjelpetrengende. Jeg har en bipolar diagnose og har vært innlagt flere ganger. Har vært ryggoperert ganske nylig, operert for inkontinens, skader etter fødsler, bukplastikk +++

Jeg har smerter i kroppen hver eneste dag. Sørlig ryggen og beina er ille. Min legning er slik at dersom jeg ikke har noe å gjøre isolerer jeg meg (pga smerter). Derfor gjør jeg alt jeg kan for å stå i jobb. Det er bare så utrolig vondt og slitsomt.

Er dette et normalt liv? Jeg spør ikke for å få sympati, men er det slik som dette livet ER?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

''Er dette et normalt liv? Jeg spør ikke for å få sympati, men er det slik som dette livet ER?

''

Nei, høres ut til at du har vært ekstra uheldig. De fleste har jo noe, enten det er egen sykdom eller andreproblemer, eller det gjelder nær familie, men hos deg har det virkelig samlet seg opp :/.

Skrevet

''Er dette et normalt liv? Jeg spør ikke for å få sympati, men er det slik som dette livet ER?

''

Nei, høres ut til at du har vært ekstra uheldig. De fleste har jo noe, enten det er egen sykdom eller andreproblemer, eller det gjelder nær familie, men hos deg har det virkelig samlet seg opp :/.

Nei jeg tror ikke det er normalen å slite så mye. Ihvertfall ikke i ung alder. Alle blir vi gamle og syke og skal dø, men statsistisk så lever vi vel godt til vi er 70?. jeg har også et liv preget av sykdom, og en nevø like så, ellers så er vi alle friske og har et harmonisk liv. Det er vel normalen?

Gjest germinate
Skrevet

Jeg også føler meg mye eldre enn jeg er, men det er pga at jeg er mye sliten. Er det slik for deg også?

Skrevet

Jeg også føler meg mye eldre enn jeg er, men det er pga at jeg er mye sliten. Er det slik for deg også?

Kjenner den følelsen ja. Jeg føler meg som 85 ofte og det hjelper ikke at en del av venninnene mine er på den alderen heller..

Skrevet

Henger meg på den. Jeg er veldig sliten.

jasåsånnerdet
Skrevet

Det er nok noe i det at noen får alt. Noen får nok mer enn andre.

Vet ikke om det er en trøst, men noen mennesker hadde rett og slett ikke overlevd å få tunge belastninger i livet - jeg tror det bare er de som er "sterke" som får det. Og man blir jo sterkere av motgang.

Selv om livet kan være helt jævlig, lærer man noe av de tunge periodene.

Men kronisk smerte kan langtifra være lett å leve med...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...