Nøtteskall Skrevet 9. oktober 2012 Skrevet 9. oktober 2012 Er det ikke bra at vi alle er så forskjellige!!!. tenk så kjedelig det hadde vært hvis vi bare kunne trykke på knappene til hverandre så hadde jobben vært gjort!. Nei vi skal være takknemlige for at vi er forskjellige. hva skulle vi snakket om hvis vi alle var like? jeg er rar og er stolt av det :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 9. oktober 2012 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er rar jeg også, men har ikke helt akseptert det. Har alltid higet etter det "normale". Alle andre var sånn og sånn og slik ville jeg også være. Men nå er jeg sliten. Det hadde vært fantastisk å tenke som deg, men jeg er ikke der ennå. 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Godt sagt!! Ja, det hadde blitt ufattelig kjedelig...De eneste samtalene jeg virkelig nyter, er med især kunstneriske mennesker som er veldig i kontakt med sine følelser og ser på verden på en annen måte en den såkalte mannen i gata... 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Har forresten i det siste kjent på den følelsen at jeg er blitt såpass "gammel" (er ikke gammel, da...) at jeg ikke lenger bryr meg så mye om hva folk synes om meg. Jeg forholder meg mest til de menneskene som setter pris på meg og omvendt, de andre er det ikke så nøye med, egentlig. Liker å være med positive mennesker:). Merker at jeg ikke helt klarer å forholde meg til veldig tunge mennesker..Vet ikke helt hvorfor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.