Gjest (Anonymous) Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 hei! har et spørsmål om vekt. jeg har gått opp 2.5 kg siden sommerferien. hadde nok en liten spiseforstyrrelse for jeg gikk ned 8kg, men nå har jeg gått opp 2.5 igjen. problemet er at mamma sier at jeg har blitt tynnere nå, men det er jo umulig for jeg har jo gått opp i vekt. hvordan kan dette ha seg. har begynt å trene litt mer etter sommerferien, men har ikke blitt tynnere av den grunn.. er dette bare et spill hun prøver seg på for at jeg skal legge på meg?? håper noen gidder å svare på dette. vet jeg høres ut som et anorexia offer nå, men jeg er tvert i mot en sunn og sprek jente! hilsen en som trenger svar.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Hvis du har begynt å trene mer så har du sikkert fått mere muskler oxo. De veier mer enn fett. Kanskje derfor du har gått opp litt i vekt. Muskler tar mindre plass enn fett men veier mer. Derfor øker en ikke i volum 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Det er vanskelig å svare på spørsmålet ditt uten å kjenne deg. Hvis mor er bekymret for deg, synes jeg du og henne skal snakke sammen om dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jadetsyns Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 det syns veldig godt og folk er bekymret for deg. hvis du er den jeg tror du er. det høres sånn ut. please ta vare på deg selv! ta vare på kroppen din! *klem* fra en som er glad i deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.