Gå til innhold

Kan noen se??

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

hei!

har et spørsmål om vekt.

jeg har gått opp 2.5 kg siden sommerferien. hadde nok en liten spiseforstyrrelse for jeg gikk ned 8kg, men nå har jeg gått opp 2.5 igjen. problemet er at mamma sier at jeg har blitt tynnere nå, men det er jo umulig for jeg har jo gått opp i vekt. hvordan kan dette ha seg. har begynt å trene litt mer etter sommerferien, men har ikke blitt tynnere av den grunn..

er dette bare et spill hun prøver seg på for at jeg skal legge på meg??

håper noen gidder å svare på dette.

vet jeg høres ut som et anorexia offer nå, men jeg er tvert i mot en sunn og sprek jente!

hilsen en som trenger svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har begynt å trene mer så har du sikkert fått mere muskler oxo. De veier mer enn fett. Kanskje derfor du har gått opp litt i vekt. Muskler tar mindre plass enn fett men veier mer. Derfor øker en ikke i volum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det er vanskelig å svare på spørsmålet ditt uten å kjenne deg. Hvis mor er bekymret for deg, synes jeg du og henne skal snakke sammen om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jadetsyns

det syns veldig godt og folk er bekymret for deg. hvis du er den jeg tror du er. det høres sånn ut. please ta vare på deg selv! ta vare på kroppen din!

*klem* fra en som er glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...