Gjest poncho Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg bruker nå 7 typer medisiner. Tror kroppen min ramler sammen snart. Nå har jeg begynt med blodtrykksmedisiner. Får stadig vekk nye diagnoser, har visst ca 7 der også. Er det sånn at hvis man bruker en medisin, så får man bivirkninger, som fører til at man får medisiner mot bivirkningene? Jeg bruker trilafon f.eks. og har høyt blodsukker, en sammenheng? Så får jeg medisiner mot det høye blodsukkeret. Denne har sikkert også bivirkninger, så får jeg helt plutselig høyt blodtrykk, undertrykk oppimot 130, like etter at jeg startet med blodsukkermedisinen. Er det lurt å kutte ut alle medisinene, vente en stund, og så ta blodprøver for å se hva disse viser da? Ser at veldig mange av de medisinene jeg bruker/har brukt har økt vekt som bivirkning. Når jeg så har blitt overvektig kan jo dette resultere i diabetes og høyt blodtrykk? Men så var det den psykiske lidelsen, kan jo ikke gå umedisinert der heller. Synes dette er vanskelig jeg... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har også lurt på om det er bivirkninger av medisiner som fører med seg at det blir enda mer medisiner. En vond sirkel som du skriver. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har også lurt på om det er bivirkninger av medisiner som fører med seg at det blir enda mer medisiner. En vond sirkel som du skriver. Hvordan bryter man denne sirkelen? Det kan jo ikke fortsette sånn. Hva blir det neste liksom... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Hvordan bryter man denne sirkelen? Det kan jo ikke fortsette sånn. Hva blir det neste liksom... Jeg vet ikke. Jeg bare fortsetter å bruke medisinene som før. For å finne ut om det stemmer, måtte jeg sluttet helt med medisiner over en lengre periode, men det hadde jeg ikke våget å gjøre. Har lest om flere her på dol som har sluttet med medisiner. Har følt seg helt topp, men etter noen måneder har de fått nye nedturer og begynt igjen. Så det beste er nok å fortsette som før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.