Gjest det heter jeg ikke Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Har brukt Imovane i noen uker. De siste nettene har jeg opplevd å ta 7,5 mg uten at det virker.. Tar litt mer og litt mer til jeg til slutt har tatt 2 tabletter (15 mg),. Synes det virker dårlig da også.. Bør jeg bare kutte ut? ( Selv om det da også blir nok noen "fæle" netter...) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg vet ikke hvordan seponering av medisiner påvirker deg. Selv seponerer jeg alltid medisinene med en gang og tar de "bivirkninger" som måtte komme av dette. Fort og greit. Har det veldig vondt i noen dager, men det går raskere over. Skal ikke si at du må gjøre det samme som meg da. Prøv deg fram og se hva du tåler? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Ja, du bør absolutt slutte med Imovane. Du kan kutte brått om du vil. 0 Siter
bibben Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg tror NHD vanligvis anbefaler gradvis seponering, men jeg vet ikke om det gjelder akkurat for Imovane. Ut ifra egen erfaring med bråseponering vil jeg fraråde det. (Det var dog ikke Imovane men AP/kodein). Hadde noen helsikkes uker etter bråseponering etter eget hode...ikke å anbefale. Ikke noe poeng i å utsette kroppen sin for ubehag av denne sort...hvis man kan unngå det. Lykke til ) 0 Siter
bibben Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Der svarte NHD deg greit på spørsmålet ditt. Det var bra (så ikke det før nå...). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.