Gå til innhold

HASTER

Gjest værsåsnilloghjelpmeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har forverret seg. Jeg ligger og hyperventilerer ukontrollert. Jeg føler at noen ser på meg og har tatt del i kroppen min. Jeg fikk et slags anfall i går, der jeg tror at en ånd tok over kroppen. Lignet et eplepsianfall. Jeg får ikke ro. Ligger og vrir meg og føler at noen står bak den åpne døren. Jeg trenger noen inne hos meg, men her jeg bor er det bare en nattevakt som skal passe to stk. Dette er jo ikke en ordentlg psykiatrisk avdeling. Jeg trenger noen som kan være her og roe meg ned i natt, men nattevakten har ikke kapasitet. Og ikke får jeg medisiner enda. Psykiateren skal ikke vurdere det før om 3 uker. Hva skal jeg gjøre? Ringe legevakten og be om en inleggelse på akuttpost? Jeg er redd for liv og helse nå, hvis jeg ikke får hjelp! Jeg trenger hjelp NÅ!

Hva skal jeg gjøre?

Håper på et lynraskt svar!

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tror jeg du krisemaksimerer, noe du vel vet med deg selv at du periodevis gjør?

Skrevet

Slapp av og tenk på noe annet enn deg selv og hva du føler skjer med kroppen din. Fornuften din sier sikkert at dette kun sitter i hodet ditt?

Skrevet

Nå tror jeg du krisemaksimerer, noe du vel vet med deg selv at du periodevis gjør?

NEI!

Jeg gjør ikke det. Er alvorlig psyk. Det er snakk om mani.

Du kan da vel IKKE vite hvordan en har det uten å observere en. Du kan kanskje komme innom, så skal du se hvordan jeg sliter. Tenk deg om før du svarer på et emne du ikke kan!

Skrevet

Konsentrer på pusten din, pust med magen og pust dypt og rolig. Har du bad eller dusj? Forsøk om en varm dusj eller et varmt fotbad kan hjelpe, gjerne kombinert med noe varmt å drikke. Hold fokuset på pusten din mens du tenker på situasjoner som gir deg ro og som også roer ned kroppen din. Forsøk om du klarer, med teknikker jeg er sikker på at du alt kan, å roe deg selv ned.

Skrevet

Okei, hvem havner på akuttpost med angstanfall/paranoia/psykotiske symptomer da?

Skrevet

Okei, hvem havner på akuttpost med angstanfall/paranoia/psykotiske symptomer da?

''Okei, hvem havner på akuttpost med angstanfall/paranoia/psykotiske symptomer da?''

Mitt svar er basert på diverse innlegg gjennom lang tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...