Gjest værsåsnilloghjelpmeg Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Det har forverret seg. Jeg ligger og hyperventilerer ukontrollert. Jeg føler at noen ser på meg og har tatt del i kroppen min. Jeg fikk et slags anfall i går, der jeg tror at en ånd tok over kroppen. Lignet et eplepsianfall. Jeg får ikke ro. Ligger og vrir meg og føler at noen står bak den åpne døren. Jeg trenger noen inne hos meg, men her jeg bor er det bare en nattevakt som skal passe to stk. Dette er jo ikke en ordentlg psykiatrisk avdeling. Jeg trenger noen som kan være her og roe meg ned i natt, men nattevakten har ikke kapasitet. Og ikke får jeg medisiner enda. Psykiateren skal ikke vurdere det før om 3 uker. Hva skal jeg gjøre? Ringe legevakten og be om en inleggelse på akuttpost? Jeg er redd for liv og helse nå, hvis jeg ikke får hjelp! Jeg trenger hjelp NÅ! Hva skal jeg gjøre? Håper på et lynraskt svar! Mvh 0 Siter
frosken Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Nå tror jeg du krisemaksimerer, noe du vel vet med deg selv at du periodevis gjør? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Slapp av og tenk på noe annet enn deg selv og hva du føler skjer med kroppen din. Fornuften din sier sikkert at dette kun sitter i hodet ditt? 0 Siter
Gjest værsåsnilloghjelpmeg Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Nå tror jeg du krisemaksimerer, noe du vel vet med deg selv at du periodevis gjør? NEI! Jeg gjør ikke det. Er alvorlig psyk. Det er snakk om mani. Du kan da vel IKKE vite hvordan en har det uten å observere en. Du kan kanskje komme innom, så skal du se hvordan jeg sliter. Tenk deg om før du svarer på et emne du ikke kan! 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Konsentrer på pusten din, pust med magen og pust dypt og rolig. Har du bad eller dusj? Forsøk om en varm dusj eller et varmt fotbad kan hjelpe, gjerne kombinert med noe varmt å drikke. Hold fokuset på pusten din mens du tenker på situasjoner som gir deg ro og som også roer ned kroppen din. Forsøk om du klarer, med teknikker jeg er sikker på at du alt kan, å roe deg selv ned. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Nå tror jeg du krisemaksimerer, noe du vel vet med deg selv at du periodevis gjør? Okei, hvem havner på akuttpost med angstanfall/paranoia/psykotiske symptomer da? 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 Okei, hvem havner på akuttpost med angstanfall/paranoia/psykotiske symptomer da? ''Okei, hvem havner på akuttpost med angstanfall/paranoia/psykotiske symptomer da?'' Mitt svar er basert på diverse innlegg gjennom lang tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.