Gå til innhold

NHD-Vil han slå igjen?

Gjest Bekymret familiemedlem i vest

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret familiemedlem i vest
Skrevet

Har et familiemedlem som har slått alle sine kjærester. Begynte i tenårene og fortsatte opp gjennom.. Nå er han samboer med ei utenlands kvinne. Hun er "husmor" temmelig underdanig, steller og styrer for han i hjemmet. (Har ingen barn.) Hvor stor er sansynligheten for at han kommer til å gi også denne kvinnen juling?

Er bekymret og føler meg hjelpesløs.. De har vært sammen et par år og hittil har det ikke skjedd noen voldsepisoder hva jeg vet..

Mannen har ikke mottatt noen form for behandling/terapi.

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Svarer jeg, selv om jeg ikke er NHD.

Sjansen for at hun vil få juling er 100%.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Risikoen er nær 100%. Om hun ikke hevder egne meninger og rettigheter, kan det kansje vare en lang stund før han slår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...