Gjest Bekymret familiemedlem i vest Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 Har et familiemedlem som har slått alle sine kjærester. Begynte i tenårene og fortsatte opp gjennom.. Nå er han samboer med ei utenlands kvinne. Hun er "husmor" temmelig underdanig, steller og styrer for han i hjemmet. (Har ingen barn.) Hvor stor er sansynligheten for at han kommer til å gi også denne kvinnen juling? Er bekymret og føler meg hjelpesløs.. De har vært sammen et par år og hittil har det ikke skjedd noen voldsepisoder hva jeg vet.. Mannen har ikke mottatt noen form for behandling/terapi. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 Svarer jeg, selv om jeg ikke er NHD. Sjansen for at hun vil få juling er 100%. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 Risikoen er nær 100%. Om hun ikke hevder egne meninger og rettigheter, kan det kansje vare en lang stund før han slår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.