Gå til innhold

Så ufattelig trøtt om morgene..! (NHD og andre)

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen dame med barn
Skrevet

Tar en liten dose antipsykotisk hver kveld. Problemet er bare at jeg er så ufattelig trøtt når jeg må stå opp kl 7 om morgenen. Helt i ørska.. og nesten handlingslammet.. Ikke lett når to unger skal avgårde til sitt.

Hjelper ikke å ta medisinen tidligere på kvelden.

Noen tips og råd for å våkne og få en bedre start på dagen? ( Sovner oftest igjen når ungene er avgårde og sover til ca 10.30...)

Har bipolar lidelse og bruker også Lamictal.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det vil bli lettere å svare om du opplyste medisintype/navn og dosering.

Skrevet

Det vil bli lettere å svare om du opplyste medisintype/navn og dosering.

Cisordinol 10 mg. Har prøvd endel annen antipykotisk tidligere, men Cisordinol fungerer absolutt best for meg.

Skrevet

Cisordinol 10 mg. Har prøvd endel annen antipykotisk tidligere, men Cisordinol fungerer absolutt best for meg.

Det er ufarlig å prøve en kveld uten. Har du gjort det? Hva var effekten?

Skrevet

Det er ufarlig å prøve en kveld uten. Har du gjort det? Hva var effekten?

Har ikke prøvd uten, men kanskje jeg gjør det. Mener du dosen Cisordinol er så liten at jeg kan kutte helt ut? (Fungerer fint.)

Skrevet

Har ikke prøvd uten, men kanskje jeg gjør det. Mener du dosen Cisordinol er så liten at jeg kan kutte helt ut? (Fungerer fint.)

Tror han i første omgang mente å ikke ta meds bare én kveld og se om du merker forskjell.

Hvis det er en tydelig forskjell, burde du vel sammen med legen din vurdere hva du skal gjøre videre.

Skrevet

Tror han i første omgang mente å ikke ta meds bare én kveld og se om du merker forskjell.

Hvis det er en tydelig forskjell, burde du vel sammen med legen din vurdere hva du skal gjøre videre.

Korrekt. Det var det jeg mente :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...