leni76 Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 noen som har erfaring med denne sovemedisinen? fikk den av legen i dag etter flere uker uten særlig søvn. Brukt imovane før,men det funker ikke lenger. 0 Siter
serenity777 Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 En behagelig og bra sovepille. Benzo (slekt med vival o.l.) 0 Siter
leni76 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Skrevet 11. oktober 2012 En behagelig og bra sovepille. Benzo (slekt med vival o.l.) holder det med kun mogadonen?eller skal jeg ta det sammen med min vanlige imovane? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 holder det med kun mogadonen?eller skal jeg ta det sammen med min vanlige imovane? Det holder med Mogadon. 0 Siter
mammahjerte Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har prøvd den flere ganger, men ender bare opp med "våkent mareritt". Så for meg fungerte den ikke. 0 Siter
Gjest Labolina Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Vanlig for Mogadon er 5mg. Jeg har fått opp til 10 når jeg har vært innlagt, men ville ikke tatt så store doser ellers. For min del er erfaringen at de virker litt lengre enn de mest brukte (Imovane og Stilnoct). Opplever og noe mer muskelavslappende effekt på de, For min del betyr det at jeg sover rolig et par timer lengre før jeg begynner å sove urolig. Men vi er svært forskjellig. Mitt foretrukne sovemiddel er Sarotex, som ikke er vanedannende :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.