Gjest send innlegget Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Jobber å ikke ha kontakt med min mor da hun er psykisk syk(Emosjonell ustabil pers. forstyrrelse tror jeg..) og har absolutt ikke vært snill med meg i min barndom.(Er enebarn.) Min far lever ikke. Her om dagen etter at jeg har ungått kontakt i 2-3 uker ringer hun å sier at jeg skal få 30 000 kr..!! Jeg trenger pengene sårt.. Lurer på hvorfor hun gjør dette og hva jeg bør gjøre? Hun har penger nok.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Ta pengene som en kompensasjon for hennes dårlige morsfunksjon. Det forplikter deg ikke. Hva hun vil? Kjøpe deg. 0 Siter
Gjest send innlegget Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Ta pengene som en kompensasjon for hennes dårlige morsfunksjon. Det forplikter deg ikke. Hva hun vil? Kjøpe deg. Tusen takk for rask svar!! Jeg trenger virkelig pengene og det varmer meg måten du svarer meg på. Jeg skal fortsette å holde avstand. :-) God helg! 0 Siter
bibben Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Tusen takk for rask svar!! Jeg trenger virkelig pengene og det varmer meg måten du svarer meg på. Jeg skal fortsette å holde avstand. :-) God helg! Jeg satt også pris på det svaret. Er i det samme dilemma. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg satt også pris på det svaret. Er i det samme dilemma. Enig - ta penga. Det er du verdt. 0 Siter
DoleMari Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Helt enig! Ta pengene med god samvittighet og uten forpliktelser for moren din! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.