Gå til innhold

Hva i all verden skal jeg tro og gjøre? NHD

Anbefalte innlegg

Gjest send innlegget
Skrevet

Jobber å ikke ha kontakt med min mor da hun er psykisk syk(Emosjonell ustabil pers. forstyrrelse tror jeg..) og har absolutt ikke vært snill med meg i min barndom.(Er enebarn.) Min far lever ikke. Her om dagen etter at jeg har ungått kontakt i 2-3 uker ringer hun å sier at jeg skal få 30 000 kr..!!

Jeg trenger pengene sårt.. Lurer på hvorfor hun gjør dette og hva jeg bør gjøre? Hun har penger nok..

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ta pengene som en kompensasjon for hennes dårlige morsfunksjon. Det forplikter deg ikke.

Hva hun vil? Kjøpe deg.

Gjest send innlegget
Skrevet

Ta pengene som en kompensasjon for hennes dårlige morsfunksjon. Det forplikter deg ikke.

Hva hun vil? Kjøpe deg.

Tusen takk for rask svar!! Jeg trenger virkelig pengene og det varmer meg måten du svarer meg på. Jeg skal fortsette å holde avstand. :-)

God helg!

Skrevet

Tusen takk for rask svar!! Jeg trenger virkelig pengene og det varmer meg måten du svarer meg på. Jeg skal fortsette å holde avstand. :-)

God helg!

Jeg satt også pris på det svaret. Er i det samme dilemma.

Skrevet

Jeg satt også pris på det svaret. Er i det samme dilemma.

Enig - ta penga. Det er du verdt.

Skrevet

Helt enig! Ta pengene med god samvittighet og uten forpliktelser for moren din!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...