Gjest innleggelse rett etter utskrivelse Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Bare lurer. Jeg er idag innlagt på psyk. Det har vært medisinendringer, reduksjon av Lamictal og Lithionit(siste pga "forgiftning" jeg plutselig fikk der) I forbindelse med denne "forgiftninga"-2,1- ble det mye fysiske problemer - før og etter oppdagelsen. Er igang med litt kognitiv terapi, tankefeller ol., men også dette har vært begrensa pga formen min. Jeg lurer derfor på.. Hvordan ser du på en søknad om ny innleggelse rett etter utskrivelse. Jeg er såvidt igang med behandling(kognivt) jeg søkte inn for medisinbytte, noe som ikke er gjennomført( og Fastlege vil ikke at jeg endrer medisin "ute".) Mye kan skje innen en mnd, men tror ikke på noe mirakel liksom.. Ville du "tillatt" en ny innleggelse raskt etter utskrivelse?(feks litt etter jul) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg kan ikke finne et eneste godt argument mot at du skulle kunne få en ny innleggelse over nyttår. Kan du? 0 Siter
Gjest innleggelse rett etter utskrivelse Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg kan ikke finne et eneste godt argument mot at du skulle kunne få en ny innleggelse over nyttår. Kan du? Tusen takk for svar ) Kan prate litt med dem på mandag.-hvis jeg får samtale med behandler da...kan hende han er enig i at en ny innleggelse vil være nyttig for meg..-siden denne ikke ble som planlagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.