Gjest stiv av skrekk Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har skrevet flere sms med kritisk innhold om et familiemedlem til en betrodd venn. Nå har jeg enorme sterke og påtrengende tanker om at familiemedlemmet(Har krenket meg) automatisk får alle meldingene jeg sendte til vennen min og at familiemedlemmet mitt kan lese alle mine kritiske tanker..(Er livredd for at familiemedlemmet skal få vite noe og "avsløre" mine tanker og følelser..) Går det ann?At sms til vennen min blir sendte til fam. medlemmet mitt?? Hvordan skal jeg overleve helga med denne trusselen..?? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Hvordan automatisk? Hvordan blir disse meldingene sendt, mener du, evt av hvem? 0 Siter
Gjest stiv av skrekk Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Hvordan automatisk? Hvordan blir disse meldingene sendt, mener du, evt av hvem? Jeg mener at når jeg sender en sms til X så får Y også denne meldingen selv om jeg ikke har sendt den til Y.. Bare sendt den til X men på et eller annet vis så blir den automatisk sendt til Y ( Er veldig redd for Y..) 0 Siter
Gjest Nattdansen Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Hvorfor skulle din betrodde venn sende disse meldingene videre? Ikke noe å bekymre seg for. Dette er paranoide tanker. 0 Siter
Gjest stiv av skrekk Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Hvorfor skulle din betrodde venn sende disse meldingene videre? Ikke noe å bekymre seg for. Dette er paranoide tanker. Det er ikke vennen min som sender meldingene videre til fammedl. mitt.. Det er jeg som gjør det uten at jeg vil det eller kan gjøre noe til eller fra. Det bare skjer automatisk. Fam.medl. står på kontaktlista mi. Har ikke sett at disse meldingene også blir sendt til han, men er skrekkelig skrekkelig redd for det.. Alt jeg sender til X til også sendt til Y er det jeg frykter mest i verden akkurat nå.. 0 Siter
cathlin Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Det er ikke vennen min som sender meldingene videre til fammedl. mitt.. Det er jeg som gjør det uten at jeg vil det eller kan gjøre noe til eller fra. Det bare skjer automatisk. Fam.medl. står på kontaktlista mi. Har ikke sett at disse meldingene også blir sendt til han, men er skrekkelig skrekkelig redd for det.. Alt jeg sender til X til også sendt til Y er det jeg frykter mest i verden akkurat nå.. Kan du ikke slette han fra lista? 0 Siter
Gjest stiv av skrekk Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Kan du ikke slette han fra lista? Nei det kan jeg ikke da det er et barn i bildet og noe kommunikasjon er nødvendig... 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Det er ikke vennen min som sender meldingene videre til fammedl. mitt.. Det er jeg som gjør det uten at jeg vil det eller kan gjøre noe til eller fra. Det bare skjer automatisk. Fam.medl. står på kontaktlista mi. Har ikke sett at disse meldingene også blir sendt til han, men er skrekkelig skrekkelig redd for det.. Alt jeg sender til X til også sendt til Y er det jeg frykter mest i verden akkurat nå.. Du vil kunne se i "sendte meldinger" hvem som har fått hva, vel? 0 Siter
cathlin Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Nei det kan jeg ikke da det er et barn i bildet og noe kommunikasjon er nødvendig... Hvis du er så redd for at vedkommende skal få meldinger du sender, kan du vel slette det midertidig? 0 Siter
Gjest stiv av skrekk Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Hvis du er så redd for at vedkommende skal få meldinger du sender, kan du vel slette det midertidig? Det nytter ikke.. :-( 0 Siter
Gjest Cinnamongirl Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Selvfølgelig går ikke det an! 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Nei det kan jeg ikke da det er et barn i bildet og noe kommunikasjon er nødvendig... Du kan slette ham fra lista selv om du må ha kommunikasjon med ham. Skriv opp nummeret (eller lær det utenat), og bare tast det inn når du skal ringe eller skrive SMS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.