Gå til innhold

NHD-Andre.. Går det ann??

Anbefalte innlegg

Gjest stiv av skrekk
Skrevet

Jeg har skrevet flere sms med kritisk innhold om et familiemedlem til en betrodd venn. Nå har jeg enorme sterke og påtrengende tanker om at familiemedlemmet(Har krenket meg) automatisk får alle meldingene jeg sendte til vennen min og at familiemedlemmet mitt kan lese alle mine kritiske tanker..(Er livredd for at familiemedlemmet skal få vite noe og "avsløre" mine tanker og følelser..)

Går det ann?At sms til vennen min blir sendte til fam. medlemmet mitt?? Hvordan skal jeg overleve helga med denne trusselen..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan automatisk? Hvordan blir disse meldingene sendt, mener du, evt av hvem?

Gjest stiv av skrekk
Skrevet

Hvordan automatisk? Hvordan blir disse meldingene sendt, mener du, evt av hvem?

Jeg mener at når jeg sender en sms til X så får Y også denne meldingen selv om jeg ikke har sendt den til Y.. Bare sendt den til X men på et eller annet vis så blir den automatisk sendt til Y ( Er veldig redd for Y..)

Gjest Nattdansen
Skrevet

Hvorfor skulle din betrodde venn sende disse meldingene videre? Ikke noe å bekymre seg for. Dette er paranoide tanker.

Gjest stiv av skrekk
Skrevet

Hvorfor skulle din betrodde venn sende disse meldingene videre? Ikke noe å bekymre seg for. Dette er paranoide tanker.

Det er ikke vennen min som sender meldingene videre til fammedl. mitt.. Det er jeg som gjør det uten at jeg vil det eller kan gjøre noe til eller fra. Det bare skjer automatisk. Fam.medl. står på kontaktlista mi. Har ikke sett at disse meldingene også blir sendt til han, men er skrekkelig skrekkelig redd for det.. Alt jeg sender til X til også sendt til Y er det jeg frykter mest i verden akkurat nå..

Skrevet

Det er ikke vennen min som sender meldingene videre til fammedl. mitt.. Det er jeg som gjør det uten at jeg vil det eller kan gjøre noe til eller fra. Det bare skjer automatisk. Fam.medl. står på kontaktlista mi. Har ikke sett at disse meldingene også blir sendt til han, men er skrekkelig skrekkelig redd for det.. Alt jeg sender til X til også sendt til Y er det jeg frykter mest i verden akkurat nå..

Kan du ikke slette han fra lista?

Gjest stiv av skrekk
Skrevet

Kan du ikke slette han fra lista?

Nei det kan jeg ikke da det er et barn i bildet og noe kommunikasjon er nødvendig...

Skrevet

Du vil kunne se i "sendte meldinger" hvem som har fått hva, vel?

Skrevet

Nei det kan jeg ikke da det er et barn i bildet og noe kommunikasjon er nødvendig...

Hvis du er så redd for at vedkommende skal få meldinger du sender, kan du vel slette det midertidig?

Gjest stiv av skrekk
Skrevet

Hvis du er så redd for at vedkommende skal få meldinger du sender, kan du vel slette det midertidig?

Det nytter ikke.. :-(

Gjest Hulderen
Skrevet

Du kan slette ham fra lista selv om du må ha kommunikasjon med ham. Skriv opp nummeret (eller lær det utenat), og bare tast det inn når du skal ringe eller skrive SMS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...