Gå til innhold

spyttkjertler og seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Når vil spyttkjertlene normalisere seg etter at jeg sluttet med seroquel?

Nå er det snart 2 uker siden jeg sluttet, men er fremdeles sår i munnen. Et sår som ikke vil gro, og flere som kommer og går. Jeg er ganske lei av å ha gått med smerter i munnen i 1 1/2 måned nå. Jeg skulle aldri ha begynt med seroquel hadde jeg visst det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det er seroquel sin feil?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Konklusjonen er vel heller at det ikke har noe med Seroquel å gjøre.

Gjest bølger
Skrevet

Er du sikker på at det er seroquel sin feil?

Jeg tror det tok ca et par uker fra jeg begynte med seroquel til jeg begynte å merke at spyttet endret seg. Ble raskt sår i munnen etterpå. Det står om seroquel at den kan gi tørr munn, så da påvirker den spyttkjertlene, og problemene kom fort etter at jeg begynte på seroquel, så jeg er ganske sikker det kommer fra den. Har aldri hatt problemer med munnen før. Men helt sikker kan jeg jo aldri være.

Gjest bølger
Skrevet

Konklusjonen er vel heller at det ikke har noe med Seroquel å gjøre.

Jeg svarte nettopp stjernestøv hvorfor jeg tror det er seroquelen.

Kan det ikke ta litt tid før spyttkjertlene normaliserer seg?

Jeg føler meg ikke tørr i munnen lenger, men spyttet er ikke som det har vært. Jeg svelger hele tiden nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...