Gjest HHP58 Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 Kan jeg gå på for lav dose Zoloft? Trodde 100 mg per døgn var nok? Er det et kjennetegn for noen typer av psykiske sykdommer,at man ønsker å være ett barn,eller nekter å ta ansvar for eget liv? Føler ofte at jeg står stille i en drøm og at føttene henger fast i sirup eller kvikksand.Jeg synker ikke men kroppen er liksom nesten frosset fast.Føler at jeg de siste 2 årene har stått på stedet hvil,og at helsevesenet mobber meg,siden de nekter meg psykiater/psykolog. Tror nesten jeg får bestille en ny time hos fastlegen for å få en henvendelse til psykolog på Lillestrøm. Grublerier over fortid og feil er noe jeg har veldig vanskelig for å komme ut av.At ett menneske med god hukommelse skulle huske mange av sine nederlag og ingen seire,er meget tungt. Gidder ikke å bruke unnskyldningen at jeg er enebarn lenger,men jeg orker ikke å prate så mye med gamle venner.De vil da bare beklage seg over at det er 3-4 år jeg har stått stille. Har lyst til å droppe både bursdag og julaften.Når man ikke har noen familie lenger blir ensomheten knugende,svart og kald. Føler nesten at jeg er alene i en episode av "De dødes tjern" Galskapen kommer krypende som tåke en måneskinnsnatt. Jeg har liksom "meldt meg ut av samfunnet". Den 20/10,skal jeg forsøke meg på både en dusj,kino og mat ute,selv om det skulle bli 3-500 kr. Har vært ute på lørdag og ryddet noe og skrotet en Audi på Tirsdag. Har handlet mye mat,men det hjelper lite på humøret. Sliten. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 Hvis du har formidlet årsak til at du ønsker kontakt med psykiater/psykolog at du er enebarn, forstår jeg svært godt at du ikke har fått hjelp. At du trenger terapi tror jeg er riktig. Bestill time hos fastlegen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.