torepaspore Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 hei! jeg lurer på hvor farlig det er for tennene, og eventuelle andre helseskader jeg kan få av å drikke cola? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engelendin Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 - Du får en høyere toleransegrense for koffein, men det er neppe snakk om så vanvittig mye høyere? - Dersom du drikker, tror det er 0,5 liter hver dag i et helt år, og ikke klarer å forbrenne mer kalorier enn det du drikker/spiser vil du på et år legge på deg 10 kg. - Tennene råtner p.g.a. det vannvittige høye sukkerinnholdet - Benene blir skjøre- spesielt gjelder dette for kvinner. - Og muligens, uten at jeg vet så mye om det; koffein "tørker" ut kroppen, og du bør drikke en del vann ved siden av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Tips: http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124910 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.