Gå til innhold

Ferdig med barnevernsaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svarte på siste mail jeg fikk av min tidligere venninne ang. at hun skulle politimelde meg med masse brev og vedlegg hun hadde lagt ved. Jeg har ikke lest dem. Jeg svarte: Slike typer mail/sms som jeg har fått av deg og din mor svarer jeg ikke på.

Fikk følgende svar tilbake:

Det er vel flere måneder siden du fikk fra moderen. Sitt du på din høye hest og døm andre. For noe annet ser det ikke ut som du kan. Når det gjelder at du ikke svarer på"slike typer mail/sms/facebookmeldinger" så hadde jeg ikke ventet meg noe annet heller. Det er din tilnærming til problemet. Grave seg ned. Mine skriftlige brev er ikke et resultat av akutt forvirring. de er nøye gjennomtenkt. sikkert ikke ok for deg, men det er sannheten slik jeg ser det. For det er vel ikke bare du som kan påbero deg å ha rett?

Synes hun er direkte ondskapsfull. Nei, nå gjør jeg meg ferdig med dette og går videre! Jeg burde vel ikke svare på på dette nå? Det er ikke noe mer jeg kan gjøre. Jeg har da gjort det rette og jeg har vært ærlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke svare. Det kommer ikke noe godt ut av det.

Skrevet

Du trenger ikke svare. Det kommer ikke noe godt ut av det.

Det er sant det. Nå har jeg avsluttet denne type kommunikasjon så får jeg håpe jeg ikke hører mer fra henne. Eller prøve å sperre henne fra å skrive ( fant ikke ut hvordan jeg gjør det).

Det beste er at jeg ikke har angst eller er redd henne lenger. Sånn sett var det godt å lese det.

Skrevet

Du bør helt klart la være å svare. Både fordi det neppe kommer noe ut av denslags "dialog", og fordi du jo har presisert at du ikke kommer til å svare.

Skrevet

Har du ikke en eller annen funksjon på e-postleseren som kan sende e-post fra henne rett i søpla?

Det går som regel også an å sperre telefonen for oppringninger og meldinger.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...