Gå til innhold

Wellbutin Efexor Overvekt ++

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert nå
Skrevet

Etter at jeg bråseponerte efexor depot og overlevde diverse seponeringsbivirkninger fikk jeg beskjed om å starte opp igjen med efexor, men jeg er såpass irritert over livet at jeg i grunnen gir litt f i å ta den. Første dagene på efexor 75 mg igen har jeg sånn ca lyst til å bare gi opp og jeg får aggressive reaksjoner av det og mister litt selvbeherskelsen. (sperrene og blir kynisk) Har et såpass mislykket liv at jeg ikke ser poenget med å bare gjennomføre et mislykket liv bare for å konstantere at jeg er født til å være en av de som er totalt mislykket produkt og som andre kan kose seg med å plage på. Jeg har ingen familie, ingen unger, normale folk har fått seg et slags liv og funnet den som de vil dele livet med. Og jeg sitter her som et psykiatrisk kasus som blir mer og mer akterutseilt. Gav behandleren beskjed om at jeg igrunnen var jævlig lei av å være feit og stygg, og jeg veier ca 110 kg og er 170 høy. Fettet er godt polstret i bilringer på magen, og jeg har fått skikkelig bukfedme etter at jeg begynnte på efexor. Fettet er sånn som et solid motorsykkeldekk x 2 og som feit så har man ingen muligheter på verken sjekkemarkedet eller andre ting, hvis man ikke bare tar til takke med de mannfolka som ser ut som en gris i trynet selv. Gav psykologen beskjed om at jeg nå er dritlei av alt, og jeg fikk beskjed om at jeg skulle begynne på wellbutin. Så er mitt spørsmål; blir jeg feit av dette også. Dem lurte meg til å ta Efexor, og jeg la jo på meg fra 92 kg til 110 kg bare pga et par år med det. Og dem sa at jeg ikke la på meg av den...neeida.. Jeg har fått masse bukfedme og ser gravid ut med DEN magen. Som stygg fra før tar det seg dårlig ut å se feit ut i tillegg. Psykiateren skulle hjelpe til med å slanke meg sa han. Jeg kan tydligvis ikke spise noen ting uten å se ut som et berg. Jeg har igrunnen gidd opp, og ser ikke noen grunn til å være så veldig snill lenger. Men kjære NHD blir jeg feit av WELLBUTIN også? Er sint og frustrert fordi at selv om jeg har kjempet så har jeg endt opp som taper. Jeg har ingen jobb, går på attføring og skal ut i mongojobb med A2G... Jeg har hukommelsesvikt pga depresjon og noen ganger lurer jeg på om det er noe alvorlig i veien med hodet mitt. Jeg er mye redd fordi jeg har jo møtt på min egen skjebne og føler ikke at dette livet er noe å holde ut lenger. Normale folk har et normalt liv, folk på min alder er opptatt med familie og har noe å glede seg over og se frem til. Jeg har meldt meg ut og mistet sperrene, og tenker at "tja, jeg kan jo bare gi faen.." "hvorfor skal jeg jobbe for noe når ting gikk helt i vasken" Er 33 år. Helst ser jeg at jeg fikk medisiner som gjorde at jeg ikke spiste i det hele tatt, sånn at kiloene bare rannt av. Jeg har jo mye å ta av. Håper du tar innlegget mitt seriøst NHD.. De spør meg om jeg har planer om å dø. Jeg har ikke noe særlig lyst til å svare dem på det lenger etter som jeg har gidd opp og er i ferd med å bli desperat. Har fått et hatforhold til alt og alle i denne perfekte verden.. Er veldig isolert. Ser ikke noen vits å bare være på sidelinja i livet. Da er det bedre å være vekke og nedgravd. Blir man feit av Wellbutin også NHD ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg har brukt både Wellbutrin og Effexor og la ikke på meg av noen av disse. La på meg ca 2 kg da jeg sluttet med de.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er en av mange fordeler med Wellbutrin at en ikke legger på seg.

Husk å ta den om morgenen.

motorPrøysen
Skrevet

Jeg kjenner mange folk i trettiårene som hverken har barn eller ektefelle/samboer, men som likevel lever gode liv. Det er en felle å tro at disse tingene i seg selv vil gjøre deg mer lykkelig.

Skrevet

Hei.

Høres ut som du har det leit. Når jeg leser innlegget ditt, så tenker jeg; kjære deg du har jo mange muligheter og har livet foran deg! Og det er det klart du har! Men jeg vet også hvordan du stagnerer, for det gjør jeg selv.... Vi er i samme alder, og jeg har også veldig mange frustrasjoner i livet mitt for tiden. Og det hjelper ikke at alle sier at jeg har alle muligheter - for vel, jeg greier ikke å omfavne dem.

Jeg vil likevel anbefale deg å gå en time raskt, bli svett, hver morgen. Fint for vekta og utrolig godt for hodet.

Skrevet

Hei. Jeg bruker wellbutrin og dette er en bra medisin. Har prøvd veldig mange andre typer og lagt på meg av de fleste. Wellbutrin har ikke gitt meg noen vektøkning og jeg har brukt denne lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...