Gå til innhold

Når ikke noe hjelper i det hele tatt

Anbefalte innlegg

Gjest kontrast
Skrevet

Hva gjør man når man føler seg gitt opp av systemet? jeg har mistet helt troa på at noe skal virke på mine problemer nå. Jeg har det egentlig ganske vondt. Jeg aner ikke hvordan jeg skal greie å leve livet mitt og jeg har så å si ingen venner.

Alt er noe dritt og hvor lenge skal jeg holde ut dette? dag ut og inn i et håpløst mørke. Sitter bare i kroken min nå, og kanskje jeg forblir der resten av livet. Enn å sitte i sammenkrøpet i samme stilling i sofaen et helt liv? jeg skjønner ingen ting nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen ord til trøst, men jeg føler veldig ved deg. Jeg har hatt det vondt i mange, mange år, men alltid så jeg et bitte lite lys som jeg beveget meg mot. Ser du et sånt lys?Jeg kom meg opp på bena, men falt ned igjen. Opp og ned. Opp og ned. Forferdelig slitsomt. Så ble jeg plukket opp av psykiatrien og livet forandret seg.

Husk at du har din rettmessige plass på jorden. Du er verdt veldig mye. Har du et overordnet mål her i livet? Noe du tenker er umulig å oppnå? Klarer du å se det og bevege deg ørlite grann mot det?

Det er ikke meningen at du skal sitte i sofaen resten av livet. Prøv å gripe fatt i det bitte lille lyset!

Varme hilsener

Skrevet

Det er dessverre slik at hvis vi ønsker forandring, må vi gjøre noe med det selv. Det er jo vårt liv og vårt ansvar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...