Gjest poncho Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg startet med metoprolol (selo-zok) for litt over en uke siden. Har gradvis blitt mere tungpust, tung i kroppen, meget trett (noe jeg også slet med før, men det har blitt mye verre), muskeltretthet osv. Det ser ut til å bli verre etterhvert, har forventet det motsatte egentlig. Skal jeg "holde ut" i enda en uke for å se om dette bedrer seg? Jeg trenger å være på topp i helga og det er jeg ihvertfall ikke nå, greier knapt å komme meg opp ei trapp. Syter jeg hvis jeg ringer legen og klager over dette? 0 Siter
Gjest mormora Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Nei, du syter ikke. Klart du kan ringe til legen. Jeg vet ikke hvorfor du bruker Zelo-Sok, men det fins da andre medisiner som du kanskje tåler bedre. Jeg tok Zelo-Sok en periode, jeg fikk mareritt om natta av dem. Det ga seg ikke før jeg sluttet med dem. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Nei, du syter ikke. Klart du kan ringe til legen. Jeg vet ikke hvorfor du bruker Zelo-Sok, men det fins da andre medisiner som du kanskje tåler bedre. Jeg tok Zelo-Sok en periode, jeg fikk mareritt om natta av dem. Det ga seg ikke før jeg sluttet med dem. Takk mormor :-). Ikke morsomt å ikke greie og gjøre så mye nei. Jeg er mye deprimert til vanlig, og med bivirkninger i tillegg, så fungerer jeg meget dårlig kan du si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.