Gå til innhold

Hvor lenge skal man "tåle" bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet med metoprolol (selo-zok) for litt over en uke siden. Har gradvis blitt mere tungpust, tung i kroppen, meget trett (noe jeg også slet med før, men det har blitt mye verre), muskeltretthet osv. Det ser ut til å bli verre etterhvert, har forventet det motsatte egentlig.

Skal jeg "holde ut" i enda en uke for å se om dette bedrer seg? Jeg trenger å være på topp i helga og det er jeg ihvertfall ikke nå, greier knapt å komme meg opp ei trapp. Syter jeg hvis jeg ringer legen og klager over dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest mormora
Skrevet

Nei, du syter ikke. Klart du kan ringe til legen.

Jeg vet ikke hvorfor du bruker Zelo-Sok, men det fins da andre medisiner som du kanskje tåler bedre.

Jeg tok Zelo-Sok en periode, jeg fikk mareritt om natta av dem.

Det ga seg ikke før jeg sluttet med dem.

Skrevet

Nei, du syter ikke. Klart du kan ringe til legen.

Jeg vet ikke hvorfor du bruker Zelo-Sok, men det fins da andre medisiner som du kanskje tåler bedre.

Jeg tok Zelo-Sok en periode, jeg fikk mareritt om natta av dem.

Det ga seg ikke før jeg sluttet med dem.

Takk mormor :-). Ikke morsomt å ikke greie og gjøre så mye nei. Jeg er mye deprimert til vanlig, og med bivirkninger i tillegg, så fungerer jeg meget dårlig kan du si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...