stjernestøv Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Til vanlig har jeg tatt 100 mg solian, men økte til 200 mg i går pga jeg følte meg uvel, mest fysisk men og litt psykisk. Følte det hjalp, hjalp det virkelig eller er det placebo? I hodet mitt har jeg planer om å slutte, så ender det med at jeg øker. Bør jeg ta 200 mg nå? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Hvilken dose sier legen din at du skal ta? Har han sagt at du kan bestemme dette selv? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Skrevet 16. oktober 2012 Hvilken dose sier legen din at du skal ta? Har han sagt at du kan bestemme dette selv? Jeg bestemmer dette selv ja, det er min kropp og min psyke. Jeg har vært veldig bra på 100 mg solian + 200 mg seroquel, så psykiateren anbefalte meg å fortsette med det. Men de siste ukene har det blitt verre, ikke slik at jeg ligger hele tiden. Men merker det går nedover, i går var det ille. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg bestemmer dette selv ja, det er min kropp og min psyke. Jeg har vært veldig bra på 100 mg solian + 200 mg seroquel, så psykiateren anbefalte meg å fortsette med det. Men de siste ukene har det blitt verre, ikke slik at jeg ligger hele tiden. Men merker det går nedover, i går var det ille. Da er det sikkert greit at du øker dosen. Har gjort dette selv noen ganger jeg og har fått psykologen min sin velsignelse. Jeg tror at psykiske sykdommer kan svinge. Når man er noenlunde stabil kan en liten dose AP gjøre susen. Men blir man sykere så trenger man også mere medisiner. Dette kjenner du jo best selv ja antar jeg :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Skrevet 16. oktober 2012 Da er det sikkert greit at du øker dosen. Har gjort dette selv noen ganger jeg og har fått psykologen min sin velsignelse. Jeg tror at psykiske sykdommer kan svinge. Når man er noenlunde stabil kan en liten dose AP gjøre susen. Men blir man sykere så trenger man også mere medisiner. Dette kjenner du jo best selv ja antar jeg :-) Ja kjenner jo det best selv Har ikke noe ønske om å bli syk heller, og det er skummelt når jeg ikke føler meg bra. Tror jeg merker det fysisk først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.