Gå til innhold

Allergi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er mulig å være allergisk mot sukker?? Blir veeeeldig kvalm, vondt i magen, hodepine,magesyre kommer gulpende opp i munnen, kan bli svimmel... Noen ganger kan magesmertene være helt grusomme, kjempe smerter i både rygg og mage, så ille at jeg kan ligge å gråte og ikke klare å gjøre noe i flere timer.. Med veldig store smerter har det bla spist 4-5 hveteboller fra butikk i løpet av en dag, smertene kommer da jeg har inntatt for mange.. Får veldig mye magesyre av eks over 3-4 dl brus.. Kaker med mye sukker/ marsipan. Lager jeg eks, boller (hvetebakst) selv reagerer jeg ikke.. Reagere også på mat med mye fet, eks julemat.. Blir veldig dårlig i magen av både det og det jeg antar er for mye sukker.. Holder meg stort sett unna "sukkerting" i og med at da er jeg helt fin.. Men lurer på hvorfor jeg reagere.. Og har null "søtsug" frister aldri med eks sjokolade osv.. Syns dette er pussig, håper på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Det_går_an
Skrevet

Kjæresten min er likedan. Jeg antar det er en form for overømfintlighet mot sukkersyre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...