Gjest Tk85 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Hei, lurer på om det er mulig å være allergisk mot sukker?? Blir veeeeldig kvalm, vondt i magen, hodepine,magesyre kommer gulpende opp i munnen, kan bli svimmel... Noen ganger kan magesmertene være helt grusomme, kjempe smerter i både rygg og mage, så ille at jeg kan ligge å gråte og ikke klare å gjøre noe i flere timer.. Med veldig store smerter har det bla spist 4-5 hveteboller fra butikk i løpet av en dag, smertene kommer da jeg har inntatt for mange.. Får veldig mye magesyre av eks over 3-4 dl brus.. Kaker med mye sukker/ marsipan. Lager jeg eks, boller (hvetebakst) selv reagerer jeg ikke.. Reagere også på mat med mye fet, eks julemat.. Blir veldig dårlig i magen av både det og det jeg antar er for mye sukker.. Holder meg stort sett unna "sukkerting" i og med at da er jeg helt fin.. Men lurer på hvorfor jeg reagere.. Og har null "søtsug" frister aldri med eks sjokolade osv.. Syns dette er pussig, håper på svar :-) 0 Siter
Gjest Det_går_an Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Kjæresten min er likedan. Jeg antar det er en form for overømfintlighet mot sukkersyre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.