Gjest Just checkin' Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har fått utskrevet fluanxol av legen. Fra før går jeg på 300mg lamictal. Går de to bra sammen? Står i pakningsvedlegget at man ikke bør ta epilepsimedisiner samtidig... Og er fluanxol en medisin man kan begynne og slutte på, altså ta i perioder? Jeg er av og til plaget av stress og blir da litt småparanoid og tror alt er skummelt. Dette varer ikke lenge, derfor lurer jeg på om det er o å ta fluanxol til det roer seg, eller om beg må få på medisinen hele tiden om jeg først begynner. (1mg) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 Fluanxol og Lamictal kan kombineres. Fluanxol kan tas "ved behov" (ikke når den tas for psykose), men ikke fra dag til dag. I det minste fra uke til uke - ikke kortere perioder. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 Fluanxol og Lamictal kan kombineres. Fluanxol kan tas "ved behov" (ikke når den tas for psykose), men ikke fra dag til dag. I det minste fra uke til uke - ikke kortere perioder. Dette svaret var kun gjeldende for trådstarter med de indikasjoner som nevnt i den tråden. 0 Siter
Gjest Just checkin' Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Fluanxol og Lamictal kan kombineres. Fluanxol kan tas "ved behov" (ikke når den tas for psykose), men ikke fra dag til dag. I det minste fra uke til uke - ikke kortere perioder. Takk for svar. Jeg er ikke psykotisk, så da prøver jeg en uke i gangen om jeg skulle få behov for å ta fluanxol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.