Gå til innhold

Kodein og Zoloft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir nok ikke narkoman av å ta 5 Paralgin Forte i løpet av 6-12 timer,men jeg forstår nå hvofor jeg har forstoppelse og at jeg er til tider noe svimmel.

Siden jeg hadde høy puls i går,regnet jeg med at å ta bare 5 mgf Triatec sikkert ikka var så farlig,men med 100 mg zoloft i kroppen og 5x 400 mg PF så kan det sikkert bli en salig blanding.Ikke rart jeg ikke orker mat og svetter i panna.Er også svimmel og vil legge meg nedpå nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Jeg vet att kodein kan miste sin virkning når man går på noen lykkepiller. Vet dog ikke om zoloft er en av de. Men jeg får selv ikke noen annen virkning av Paralgin forte enn om jeg tar en paracet (jeg går på zoloft).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...