Gjest hvakalledette? Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 Forekommer det? Jeg har en spiseforstyrrelse, og er naturligvis veldig redd for å legge på meg. Men jeg er også deprimert, og min psykiater har foreslått denne medisinen for meg. Er den å anbefale, og igjen; vil den gi meg veldig mye større matsug/gjøre at jeg går opp i vekt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 Du får ikke ulvehunger av fluoxetin. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 Du får ingen vektøkning uten å spise mer. Det er de færreste som går opp i vekt av SSRI, men de som gjør det gir mye lyd fra seg. 0 Siter
Gjest hvakalledette? Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 Du får ingen vektøkning uten å spise mer. Det er de færreste som går opp i vekt av SSRI, men de som gjør det gir mye lyd fra seg. Takk for svar! Kanskje jeg skal prøve da. Har alltid vært veldig skeptisk til piller, men dette er ikke noe særlig det heller. Vil den sannsynligvis gi meg mer sult, da? Orker ikke mer matsug å kjemp emot. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 Takk for svar! Kanskje jeg skal prøve da. Har alltid vært veldig skeptisk til piller, men dette er ikke noe særlig det heller. Vil den sannsynligvis gi meg mer sult, da? Orker ikke mer matsug å kjemp emot. Siden den brukes som behandling for bulimi, forstår du sikkert at den ikke gir mer sult. 0 Siter
Gjest hvakalledette? Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 Siden den brukes som behandling for bulimi, forstår du sikkert at den ikke gir mer sult. Hehe. Endelig får jeg og et svar med din sedvanlige lett nedlatende tone. Takk! Ha en fin kveld videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.