Gå til innhold

Har du noe skikkelig kritisk å komme med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kan du fortelle _hvorfor_ du lurer på det? Og kanskje dele med oss hva _du_ synes er skikkelig kritisk?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

3

• Dorthe

2

• Nils Håvard Dahl, psykiater

1

• Madelenemie

1

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har ikke noe skikkelig kritisk å komme med, men jeg var en gang i kontakt med Nav i en jobbsøk-periode etter at jeg hadde blitt overtallig på jobben.

La meg si det sånn, jeg er SVÆRT takknemlig for at jeg slipper å ha noe mer med Nav å gjøre!!!! Følte meg misfortstått, mistenkeliggjort, forhåndsdømt og oversett i møte med dem. Ble behandlet som et kasus i stedet for å bli sett på som et selvstendig individ.

Det var helt fryktelig!

Jeg var arbeidsvillig, lette etter jobb, og var slett ikke interessert i å gå ledig lenger enn jeg måtte, men det trodde de opplagt ikke noe på.

Hvis jeg hadde vært syk i tillegg, er jeg sikker på at Nav kunne knekt meg på null komma niks!

Jeg håper jeg aldri mer får behov for å ha noe med Nav å gjøre igjen!!!

Jeg har mange gode erfaringer med NAV, selv om det er mange regler de må forholde seg til som har gitt meg en del vanskelige opplevelser. Tror det er veldig forskjell på saksbehandlerne. Jeg var veldig heldig med den ene som har hjulpet meg gjennom mye. Tror ikke jeg hadde fungert i jobb slik jeg gjør i dag, hadde det ikke vært for denne saksbehandleren.

Gjest germimate
Skrevet

Jeg har mange gode erfaringer med NAV, selv om det er mange regler de må forholde seg til som har gitt meg en del vanskelige opplevelser. Tror det er veldig forskjell på saksbehandlerne. Jeg var veldig heldig med den ene som har hjulpet meg gjennom mye. Tror ikke jeg hadde fungert i jobb slik jeg gjør i dag, hadde det ikke vært for denne saksbehandleren.

Jeg har også god erfaring med nav. De har vist stor forståelse, trodd på meg og gitt meg den tiden jeg trengte for å komme meg på beina og ut i jobb igjen.

Men det var en periode jeg bodde et annet sted i denne tiden, og der hadde jeg noen svært vonde opplevelser med nav og som brøt meg ganske langt ned (dette var ikke i forbindelse med arbeid vel og merke).

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har også god erfaring med nav. De har vist stor forståelse, trodd på meg og gitt meg den tiden jeg trengte for å komme meg på beina og ut i jobb igjen.

Men det var en periode jeg bodde et annet sted i denne tiden, og der hadde jeg noen svært vonde opplevelser med nav og som brøt meg ganske langt ned (dette var ikke i forbindelse med arbeid vel og merke).

Jeg tror det er viktig å få frem positive opplevelser med NAV også. Vi hører mye om de negative opplevelsene, som jeg også tror det kan være mange av. Men det finnes mennesker på NAV som gjør en fantastisk jobb, selv om det er mange vanskelige regler de må forholde seg til.

På yrkesrettet attføring hadde jeg ikke rett på ferie, men saksbehandleren ordnet det slik at hun ikke satte opp neste tiltak før jeg hadde hatt noen uker fri fra forrige tiltak. Derfor fikk jeg likevel noen uker på ferie med familien den sommeren også. Har egentlig aldri forstått hvorfor syke mennesker på tiltak ikke skulle ha behov for ferie.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Men kan du fortelle _hvorfor_ du lurer på det? Og kanskje dele med oss hva _du_ synes er skikkelig kritisk?

''Men kan du fortelle _hvorfor_ du lurer på det? Og kanskje dele med oss hva _du_ synes er skikkelig kritisk?''

Enig. Skjønner ikke poenget med spørsmålet og hva det skal brukes til.

Gjest Kritikerknekten
Skrevet

Det kan jeg sikkert ha, men hva skal du med det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...