inkeink Skrevet 18. oktober 2012 Skrevet 18. oktober 2012 Er det vanlig å få forverrede perioder av angst. Synes ikke medisinene jeg tat virker som før eller. Vil nødig ta mer. Vil dette gi seg tror du?? Eller må jeg ta mer av tablettene jeg bruker. Xanor,valium,zyprexa aurorix 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 18. oktober 2012 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg gikk en gang på sobril fast x 3 i en lengre periode. I begynnelsen ble angsten bedre, så ble den verre. Måtte opp i dose for å få samme virkningen. Da sluttet jeg på dagen, ville ikke ha mere av dette. 0 Siter
rose23 Skrevet 18. oktober 2012 Skrevet 18. oktober 2012 Den aller beste medisinen: Fake it til you make it! 0 Siter
inkeink Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Skrevet 18. oktober 2012 Jeg gikk en gang på sobril fast x 3 i en lengre periode. I begynnelsen ble angsten bedre, så ble den verre. Måtte opp i dose for å få samme virkningen. Da sluttet jeg på dagen, ville ikke ha mere av dette. Selvsagt er det Benzo som har skylden - at jeg ikke tenkte på det... Benzo har jo skylden for alt. Jeg har brukt dem siden 1980. Fikk oppjustert dosen da jeg holdt på å bli gal av ssri abstinenser . Det er seks år siden. Hadde jeg ikke hatt benzo hadde jeg ikke kommet over dørterskelen. Så takker skaperen for at jeg har dem. Det jeg spurte om var om normalt å få økt angst i perioder? Sorry for å være litt sarkastisk her, men jeg er så lei denne benzo hetsen. Det er ikke alle som tåler ssri, så jeg har ikke noen valg i hva jeg vil bruke mot min angst. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2012 Skrevet 18. oktober 2012 Mitt inntrykk er at angst ikke er konstant. Det er verre og bedre perioder. Om en går litt ned på benzo i gode perioder, kan en gå litt opp i dårlige. 0 Siter
inkeink Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Skrevet 18. oktober 2012 Mitt inntrykk er at angst ikke er konstant. Det er verre og bedre perioder. Om en går litt ned på benzo i gode perioder, kan en gå litt opp i dårlige. Takk for svr NHD 0 Siter
megler Smekk Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Selvsagt er det Benzo som har skylden - at jeg ikke tenkte på det... Benzo har jo skylden for alt. Jeg har brukt dem siden 1980. Fikk oppjustert dosen da jeg holdt på å bli gal av ssri abstinenser . Det er seks år siden. Hadde jeg ikke hatt benzo hadde jeg ikke kommet over dørterskelen. Så takker skaperen for at jeg har dem. Det jeg spurte om var om normalt å få økt angst i perioder? Sorry for å være litt sarkastisk her, men jeg er så lei denne benzo hetsen. Det er ikke alle som tåler ssri, så jeg har ikke noen valg i hva jeg vil bruke mot min angst. ''Benzo har jo skylden for alt.'' Men du skylder jo på SSRI for alt. 0 Siter
inkeink Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Skrevet 19. oktober 2012 ''Benzo har jo skylden for alt.'' Men du skylder jo på SSRI for alt. for meg ødela ssri veldig mye, Jeg tålte dem ikke overhodet. Og det er flere med meg som de er som gift for. Men jeg er klar over at de hjelper veldig, veldiig mange. Men de er ikke så uskyldige som det fremkommer her, det er det jeg vil fram til. De gjorde meg ufør. Og det sier jo litt. Og jeg har lest mange, ligniende historier. Og så litt om benzo. Litt logikk. Mange får angst,- de får benzo for å avhjelpe dette. Så sier de at etter noe tids bruk at de får mere angst. Seponerer og er kvitt hele angsten. ??? Hvor ble det av angstlidelsen, ?? Har benzo perioden kurert den?? 0 Siter
megler Smekk Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 for meg ødela ssri veldig mye, Jeg tålte dem ikke overhodet. Og det er flere med meg som de er som gift for. Men jeg er klar over at de hjelper veldig, veldiig mange. Men de er ikke så uskyldige som det fremkommer her, det er det jeg vil fram til. De gjorde meg ufør. Og det sier jo litt. Og jeg har lest mange, ligniende historier. Og så litt om benzo. Litt logikk. Mange får angst,- de får benzo for å avhjelpe dette. Så sier de at etter noe tids bruk at de får mere angst. Seponerer og er kvitt hele angsten. ??? Hvor ble det av angstlidelsen, ?? Har benzo perioden kurert den?? ''for meg ødela ssri veldig mye'' Men akkurat det samme kan man si om benzo. Og "poncho" skrev jo bare om *egne* erfaringer med benzo;) '' Mange får angst,- de får benzo for å avhjelpe dette. Så sier de at etter noe tids bruk at de får mere angst. Seponerer og er kvitt hele angsten. ??? Hvor ble det av angstlidelsen, ?? Har benzo perioden kurert den??'' Det kan være andre måter å takle angst på. 0 Siter
inkeink Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Skrevet 19. oktober 2012 ''for meg ødela ssri veldig mye'' Men akkurat det samme kan man si om benzo. Og "poncho" skrev jo bare om *egne* erfaringer med benzo;) '' Mange får angst,- de får benzo for å avhjelpe dette. Så sier de at etter noe tids bruk at de får mere angst. Seponerer og er kvitt hele angsten. ??? Hvor ble det av angstlidelsen, ?? Har benzo perioden kurert den??'' Det kan være andre måter å takle angst på. Tror jeg har pøvd det meste. Men er motagelig for forslag. Ville vært vidunderlig å bli kvitt dette h. - så de som har noe å foreslå - kom med det 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Den aller beste medisinen: Fake it til you make it! Støttes 100 %! Medisinen løser ikke problemene, det bare skjuler de. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg gikk en gang på sobril fast x 3 i en lengre periode. I begynnelsen ble angsten bedre, så ble den verre. Måtte opp i dose for å få samme virkningen. Da sluttet jeg på dagen, ville ikke ha mere av dette. Skjønner meg ikke på leger som skriver ut benzo til fast bruk. Virkningen blir jo borte ganske raskt, og da er det ikke langt til avhengighet som er FÆLT! 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Selvsagt er det Benzo som har skylden - at jeg ikke tenkte på det... Benzo har jo skylden for alt. Jeg har brukt dem siden 1980. Fikk oppjustert dosen da jeg holdt på å bli gal av ssri abstinenser . Det er seks år siden. Hadde jeg ikke hatt benzo hadde jeg ikke kommet over dørterskelen. Så takker skaperen for at jeg har dem. Det jeg spurte om var om normalt å få økt angst i perioder? Sorry for å være litt sarkastisk her, men jeg er så lei denne benzo hetsen. Det er ikke alle som tåler ssri, så jeg har ikke noen valg i hva jeg vil bruke mot min angst. Dette var overhodet ikke ment som en benzohets. Jeg skrev bare hva jeg selv har opplevd. Tålte ikke SSRI jeg heller, ente opp med AP til slutt, noe som hjelper på angsten min. Ønsker deg all lykke til! 0 Siter
inkeink Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Skrevet 20. oktober 2012 Dette var overhodet ikke ment som en benzohets. Jeg skrev bare hva jeg selv har opplevd. Tålte ikke SSRI jeg heller, ente opp med AP til slutt, noe som hjelper på angsten min. Ønsker deg all lykke til! Hva for slag Ap bruker du. ? Selv bruker jeg lavdose zyprexa mot angsten min, men den har jo så mange bivirkninger-- Men den er heller ikke lett å slutte med ¨år man bruker den daglig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.