Gå til innhold

svimmel etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det kan være mange ting, det er en stor belastning å føde, spesielt for kvinner som jobber i mot tyngdekraften som skal ligge på rygg i merkelige stillinger med bena opp i bøyler. Som får epiduralbedøvelse, må ha hjelp med vakum, tang osv..

Jeg syns det er merkelig.

Det trenger ikke være psykisk eller at du er hypokonder, kanskje du bør få time til en nevrolog og en gynekolog.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Forresten er det en ganske vanlig tilstand som heter, "Post partum-tyreoiditt" som opp til 5-10 % av kvinner får etter fødsel, mange får det ikke diagnostisert, for det går over i løpet av et år ca.

Svingende stoffskifte kan gi svimmelhet og kvalme, siden det svinger mellom høyt, normalt og lavt vil det ikke nødvendigvis kanskje være så lett å finne. (vil jeg tro, men slikt bør du diskutere med en gynekolog, da de er ekspertene på dette.)

Det kan være så mye høyst reellt og ingen er bedre enn en gynekolog til å snakke med dette om.

Skrevet

Hei!

Forresten er det en ganske vanlig tilstand som heter, "Post partum-tyreoiditt" som opp til 5-10 % av kvinner får etter fødsel, mange får det ikke diagnostisert, for det går over i løpet av et år ca.

Svingende stoffskifte kan gi svimmelhet og kvalme, siden det svinger mellom høyt, normalt og lavt vil det ikke nødvendigvis kanskje være så lett å finne. (vil jeg tro, men slikt bør du diskutere med en gynekolog, da de er ekspertene på dette.)

Det kan være så mye høyst reellt og ingen er bedre enn en gynekolog til å snakke med dette om.

leste litt om den diagnosen du snakket om men kunne ikke finne noe om svimmelhet i symtomer. men kan jo ta det opp med legen. skal prøve kiropraktor å se om det hjelper værtfal. takk for svar:)

Skrevet

Om fysiske ting som stoffskiftet, jernmangel, b-12 mangel og blodsukker er sjekket ville jeg faktisk bestillt en time hos kiropraktor. De er dyktige på svimmelhet relatert til ulike ting, om det er anspenthet eller feks virus på balansenerven.

det har jeg aldrig tenkt på skal ta meg en tur til kiropraktor å håpe at dette hjelper! takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...