Gjest Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Har tatt både seroquel og solian nå og håper jeg overlever, det koker i hele meg. Tenkte seroquel var synderen. Kan sikkert klare meg med kun solian. ikke? hørte akkurat at det var det det betydde. men hvis du beskymrer deg om det etter du har tatt det kan man også føle at man får det. du får bare være litt opps på det,men ville tro det skal gå bra. er du veldig beskymret burde du snakke med legen din igjenn. ellers kan du jo sende inn spørsmål til lommelegen.no høre der selv om det koster litt. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Siden du har blitt undersøkt av lege, tror jeg at du kan slappe av. Du kan føle deg ganske dårlig bare av å være redd. Jeg bruker slike medisiner jeg også og merker at hjertet dunker litt ujevnt noen ganger. Velger å tro at dette ikke er farlig. Har brukt medisinen i veldig mange år. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Skrevet 20. oktober 2012 Siden du har blitt undersøkt av lege, tror jeg at du kan slappe av. Du kan føle deg ganske dårlig bare av å være redd. Jeg bruker slike medisiner jeg også og merker at hjertet dunker litt ujevnt noen ganger. Velger å tro at dette ikke er farlig. Har brukt medisinen i veldig mange år. Skal spør legen om det er farlig, og er det det må jeg finne noen andre medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.