tonie Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Beklager,men jeg tar ikke imot klemmer av hvemsomhelst. Denne kroppen er uberørt av klisne kvinnekropper i snart 10 år nå,og det skal den fortsette med. Intimsone har du hørt om det? Oi, oi, oi. Jammen lenge siden jeg har møtt en så barsk og sjarmerende representant for det sterke kjønn! Lille meg blir helt mo i knærne her, altså. Jammen godt at du er singel, for det finnes neppe en kvinne som er deg verdig. Vedder på at du har minst 140 i IQ også! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg også reagerte på den og på kommentaren hans til lillemus Jeg har prøvd i årevis å være vennlig og oppmuntrende mot HHP58 og har prøvd å backe ham opp og støtte ham og komme med gode råd. Nå gidder jeg rett og slett ikke mer. Nå kan han bare sitte der i sin egen møkk og glo i sin egen navle og skylde på ekskona og alle andre - jeg begynner å ha en viss forståelse for at hun ikke ville ha ham lenger! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Har du plassert denne feil? Jeg snakker om psykisk smerte og psykisk sykdom. Du er jaggu ikke sann! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Bare at det kan han ikke gjøre, for da blir det kanskje bedre. Og det er det verste som kan skje med en som liker å hate. :0) Det er mulig du har et viktig poeng der Jeg skulle bare ønske han visste hvor mye bedre han trolig ville føle seg dersom han gjorde dette for seg selv! 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har prøvd i årevis å være vennlig og oppmuntrende mot HHP58 og har prøvd å backe ham opp og støtte ham og komme med gode råd. Nå gidder jeg rett og slett ikke mer. Nå kan han bare sitte der i sin egen møkk og glo i sin egen navle og skylde på ekskona og alle andre - jeg begynner å ha en viss forståelse for at hun ikke ville ha ham lenger! Skjønner deg veldig godt... 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 ''Jeg bor i en søppelkasse til 2 millioner og vet ikke min arme råd.Jeg dusjet sist gang i april/mai.Har ikke vasket klær i hele oktober.Vasket opp sist i 2010 eller 2011.Bruker papp-tallerkner og en fast kaffekopp.Det er søppel og rot i alle rom.Jeg forsøker panisk å holde orden ute så jeg ikke blir tvangsinnlagt og de avliver katta mi.Naboer og Politi er ikke å spøke med.Har slanket ned bilparken fra 7 til bare 4 biler.1 i garasjen og 3 ute.'' Hvem kan gjøre noe med dette? Jo, du! Idag kan du bruke dagen på å rydde og vaske soverommet ditt - husk å skifte sengetøy og kaste så mye du kan på søppeldynga (å bli kvitt ting er en befrielse, samt at det gjr det mye lettere å holde orden!). Når du er ferdig i ettermiddag, så tar du deg en lang dusj og skifter til rene klær. Når du legger deg i kveld er du sikkert sliten etter alt du har gjort idag, og du vil sikkert føle deg stolt og glad over at du fiksa det! Hva skal du med mer enn en bil? Selg unna slik at du har bare en bil! ''Når jeg er deppa kan jeg gå sulten lenge og spiser kanskje i 16 tida siden jeg begynner å bli svimmel.At jeg er ordentlig sulten driter jeg i og tar ett glass h-melk.'' Da slutter du å drite i at du er sulten. Spis fire måltider hver dag. Bestem deg f.eks. for at du SKAL spise MAT klokka 10 - 14 - 18 og 21! ''Ja jeg er voksen og snart 55 år,men min sorg og sykdom er selvfølgelig subjektiv.Jeg VET jo egentlig at mange har det verre enn meg,men de har kanskje familie eller venner eller sambo/ektefelle.'' Det er det ikke sikkert de har.... men de har fått orden hjemme hos seg og sørger for å holde både seg selv og hjemmet rent og ryddig, slik at andre mennesker skal våge å nærme seg dem. Urenslige mennesker vil sjelden få venner, for andre mennesker holder seg unna pga lukta... ''Er redd jeg skal bli en galning med 10-20 katter og en kommune som selger huset mitt og stenger meg inne på Gaustad.Menn med hvite frakker tar på meg en tvangstrøye og kaster meg inn i ett polstret rom som er støyisolert.'' Dette unngår du mest sannsynlig hvis du greier å ta tak i livet ditt og skjønner at det er DU som må gjøre noe - hjelpen ramler ikke bare ned i hodet ditt... Det er du som bør hjelpe deg selv. ''Innen 20 år vil kvinnene ha overtatt verden og henrettet alle menn over 40.'' Og det baserer du på hva? Dette er selvsagt bullshit... Ja alt dette var nok bullshit,men jeg føler meg som en taper,og lever deretter. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Ja alt dette var nok bullshit,men jeg føler meg som en taper,og lever deretter. det går an å endre mye slik at du får det bedre, men det virker ikke som du vil og at du trives i offerrollen 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 ''Vil si det slik at tider leger ikke alle sår, man MÅ leve med det og såret gror aldri helt. Ikke mitt i hvertfall.'' Et så stort traume som du opplevde er det forståelig at etterlater et varig sår. Det er som du sier, slik at man må leve videre med det, - men jeg tenker at det er greit å vise seg selv ganske mye toleranse og aksept i perioder hvor såret igjen blir fremtredende i bevisstheten. Ditt innlegg fikk meg forøvrig til å tenke på at det snart er allehelgensdag. I år skal jeg huske dagen og besøke gravene til de som har betydd mye for meg. Takk for gode ord, de setter jeg pris på. Klem 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Har du plassert denne feil? Jeg snakker om psykisk smerte og psykisk sykdom. Tror du ikke jeg opplever psykisk smerte? Det å miste et barn er vel det verste som kan skje et menneske, sitte der hjelpesløs og se barnet ditt dø fra deg i armene dine, h*n ble bare 3 år og har mange minner med han. Heldigvis har jeg klart meg forholdsvis bra gjennom årene takket være gode venner og familie, jeg har pratet åpent om alt som skjedde, prøvd å se positivt om fremtiden tross alt, sunt kosthold og mosjon, dette betyr mye i enhver situasjon. MEN, du verden som jeg har jobbet med meg selv når det gjelder å ikke overbeskytte mine neste barn.... 0 Siter
Sør Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Tror du ikke jeg opplever psykisk smerte? Det å miste et barn er vel det verste som kan skje et menneske, sitte der hjelpesløs og se barnet ditt dø fra deg i armene dine, h*n ble bare 3 år og har mange minner med han. Heldigvis har jeg klart meg forholdsvis bra gjennom årene takket være gode venner og familie, jeg har pratet åpent om alt som skjedde, prøvd å se positivt om fremtiden tross alt, sunt kosthold og mosjon, dette betyr mye i enhver situasjon. MEN, du verden som jeg har jobbet med meg selv når det gjelder å ikke overbeskytte mine neste barn.... Jeg synes du er utrolig sterk som har opplevd det, og kommet deg videre. Og jeg antar du også har vett til å forstå at du ikke skal bry deg om hva HHP58 kommer med av surt oppgulp. Respekt til deg. Du er sterk! Med vennlig hilsen 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg synes du er utrolig sterk som har opplevd det, og kommet deg videre. Og jeg antar du også har vett til å forstå at du ikke skal bry deg om hva HHP58 kommer med av surt oppgulp. Respekt til deg. Du er sterk! Med vennlig hilsen Tusen takk, Sør! 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Takk for ditt innspill :-) Bare hyggelig :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 ''Da har du ikke blitt såret dypt nok,og har foreldre og barn i live.Skriv til meg når du har mistet jobb,helse og ektefelle.'' Jeg mistet min mor i kreft, hun var 66 år gammel, men vet du? Det var en lettelse da det endelig skjedde - det var helt forferdelig å se henne visne hen, det tok flere år og hun var bare et levende skjelett til slutt! Jeg savner henne fra tid til annen, men det er ikke noe som gnager meg istykker akkurat. Ektefellen min gikk fra meg et halvår før min mor døde, jeg gråt i 3 dager, selv om bruddet ikke var såååå uventet, deretter brettet jeg opp ermene og gikk videre i mitt nye liv. Det tok 2 år så hadde jeg det bedre enn jeg hadde hatt det på mange år! Jeg har en sønn som har vært døden nær flere ganger (hjertefeil) og det er vel i grunnen det som er det vondeste i livet mitt - å se at han sliter litt på grunn av dette nå som han har blitt såpass stor (ungdomsskolen), men han er en flott og snill gutt som jeg er veldig, veldig stolt av. ) Klem til deg fra meg, Lillemus. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har prøvd i årevis å være vennlig og oppmuntrende mot HHP58 og har prøvd å backe ham opp og støtte ham og komme med gode råd. Nå gidder jeg rett og slett ikke mer. Nå kan han bare sitte der i sin egen møkk og glo i sin egen navle og skylde på ekskona og alle andre - jeg begynner å ha en viss forståelse for at hun ikke ville ha ham lenger! Jeg har vært imponert over hvor tolmodig og utholdende du har vært i din støtte til HHP58. Du fortjente absolutt ikke den kommentaren hans som svar på klemmen din. Skjønner godt at du ikke gidder mer nå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Klem til deg fra meg, Lillemus. Og jeg tar gjerne imot klemmer! ))) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har vært imponert over hvor tolmodig og utholdende du har vært i din støtte til HHP58. Du fortjente absolutt ikke den kommentaren hans som svar på klemmen din. Skjønner godt at du ikke gidder mer nå. Takk for støtten! ) Fyren er jo en vandrende orgie i selvmedlidenhet og selvdestruktivitet. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Takk for støtten! ) Fyren er jo en vandrende orgie i selvmedlidenhet og selvdestruktivitet. Mm. Selv øksa mi prellet av og det er intet mindre enn imponerende faktisk! ;0P 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Og jeg tar gjerne imot klemmer! ))) :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Ja alt dette var nok bullshit,men jeg føler meg som en taper,og lever deretter. Man kan si til seg selv at man er en taper, eller man kan si til seg selv at man er en person som vil det beste for seg selv. Ditt valg 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Har du plassert denne feil? Jeg snakker om psykisk smerte og psykisk sykdom. Nå falt du alle de hakk det er mulig å falle. Dette er den mest ufølsomme og selvsentrerte kommentaren jeg noensinne har sett på dol. Jeg håper du i det minste har vett til å beklage ufølsomheten din overfor Hønemoren 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.