Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å stå på så mye ap at alle tankene forsvinner slik at hodet er helt tomt? Ikke noe ego, ikke noe superego, ikke noe id. Og så var det sjelen da. Går det an å medisinere bort den også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig å få helt tomt hode med ap, og det skyver sjelen bort når dosen er for høy. Opplevde det på stor dose trilafon, en forferdelig tilværelse.

Skrevet

Det er mulig å få helt tomt hode med ap, og det skyver sjelen bort når dosen er for høy. Opplevde det på stor dose trilafon, en forferdelig tilværelse.

Jeg føler at jeg har personligheten min inntakt. Da jeg økte ap følte jeg en stund at det var et vakum i hodet. Kjemisk lobotomi. Men nå er jeg vant til at stemmene er borte. Kreativitet min er heller ikke rørt. Hvordan kan en medisin treffe så nøyaktig?

Skrevet

Jeg føler at jeg har personligheten min inntakt. Da jeg økte ap følte jeg en stund at det var et vakum i hodet. Kjemisk lobotomi. Men nå er jeg vant til at stemmene er borte. Kreativitet min er heller ikke rørt. Hvordan kan en medisin treffe så nøyaktig?

Du er jo heldig da.

Skrevet

Du er jo heldig da.

Ja det må jeg være. Jeg burde prise meg lykkelig.

Skrevet

Ja det må jeg være. Jeg burde prise meg lykkelig.

Hva slags ap tar du da? Er det en lav dose?

Skrevet

Hva slags ap tar du da? Er det en lav dose?

Jeg tar 8 mg fluanxol. Tror ikke det er spesielt høyt, men det går over på den delen av skalaen som er psykosebehandling. Jeg mener at jeg aldri har vært psykotisk, men psykiateren som snakket med meg var opptatt av at alt av stemmer skulle forsvinne så da foreslo hun å øke dosen fra 4 mg til 8 mg.

Skrevet

Jeg tar 8 mg fluanxol. Tror ikke det er spesielt høyt, men det går over på den delen av skalaen som er psykosebehandling. Jeg mener at jeg aldri har vært psykotisk, men psykiateren som snakket med meg var opptatt av at alt av stemmer skulle forsvinne så da foreslo hun å øke dosen fra 4 mg til 8 mg.

Ok, det er jo ikke alltid hyggelig med stemmer i hodet. Den medisinen har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Ok, det er jo ikke alltid hyggelig med stemmer i hodet. Den medisinen har jeg ikke prøvd.

Det er et gammelt medikament tror jeg. Fungere veldig bra for meg som sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...