Gondor Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 Er det mulig å stå på så mye ap at alle tankene forsvinner slik at hodet er helt tomt? Ikke noe ego, ikke noe superego, ikke noe id. Og så var det sjelen da. Går det an å medisinere bort den også? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 Det er mulig å få helt tomt hode med ap, og det skyver sjelen bort når dosen er for høy. Opplevde det på stor dose trilafon, en forferdelig tilværelse. 0 Siter
Gondor Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Skrevet 20. oktober 2012 Det er mulig å få helt tomt hode med ap, og det skyver sjelen bort når dosen er for høy. Opplevde det på stor dose trilafon, en forferdelig tilværelse. Jeg føler at jeg har personligheten min inntakt. Da jeg økte ap følte jeg en stund at det var et vakum i hodet. Kjemisk lobotomi. Men nå er jeg vant til at stemmene er borte. Kreativitet min er heller ikke rørt. Hvordan kan en medisin treffe så nøyaktig? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg føler at jeg har personligheten min inntakt. Da jeg økte ap følte jeg en stund at det var et vakum i hodet. Kjemisk lobotomi. Men nå er jeg vant til at stemmene er borte. Kreativitet min er heller ikke rørt. Hvordan kan en medisin treffe så nøyaktig? Du er jo heldig da. 0 Siter
Gondor Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Du er jo heldig da. Ja det må jeg være. Jeg burde prise meg lykkelig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Ja det må jeg være. Jeg burde prise meg lykkelig. Hva slags ap tar du da? Er det en lav dose? 0 Siter
Gondor Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Hva slags ap tar du da? Er det en lav dose? Jeg tar 8 mg fluanxol. Tror ikke det er spesielt høyt, men det går over på den delen av skalaen som er psykosebehandling. Jeg mener at jeg aldri har vært psykotisk, men psykiateren som snakket med meg var opptatt av at alt av stemmer skulle forsvinne så da foreslo hun å øke dosen fra 4 mg til 8 mg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg tar 8 mg fluanxol. Tror ikke det er spesielt høyt, men det går over på den delen av skalaen som er psykosebehandling. Jeg mener at jeg aldri har vært psykotisk, men psykiateren som snakket med meg var opptatt av at alt av stemmer skulle forsvinne så da foreslo hun å øke dosen fra 4 mg til 8 mg. Ok, det er jo ikke alltid hyggelig med stemmer i hodet. Den medisinen har jeg ikke prøvd. 0 Siter
Gondor Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Ok, det er jo ikke alltid hyggelig med stemmer i hodet. Den medisinen har jeg ikke prøvd. Det er et gammelt medikament tror jeg. Fungere veldig bra for meg som sagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.