Gjest spørrende menneske Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Hei. Jeg mistet nettop en nær venn og "elsker". Lurer på om det er normalt at jeg og broren hans hadde sex noen uker etter? Er det er en normal måte å sørge sammen? Eller er det bare helt sykt? Vet ikke om det var min måte og "gi slipp" på, eller om jeg bare er en dum tøs. Står fast mellom dårlig samvittighet/svik og forsoning/aksept over min avdøde og trenger svar. På forhånd takk! 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Kondolerer. Ikke ha dårlig samvittighet. Dere er i sorg, begge to, og søkte litt trøst hos hverandre. Han mistet sin bror, du mistet din venn og elsker. Aksepter det som var, og gå videre så godt du kan. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Normalt brukes i mange sammenhenger. Normalt i betydningen vanlig/hyppig forekommende. Normalt i betydningen friskt vs syk. Jeg vet ikke hvor hyppig det er , men å trøste seg med god sex sammen høres bra ut dersom dere ikke har andre forpliktelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.