Madelenemie Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Det har ikke blitt bedre, og jeg kjenner nå ting jeg ikke skal kjenne. Tenker ting jeg ikke har tenkt på en stund, så det er derfor jeg tror det har åpnet opp noe, noe medisinene har beskyttet meg mot før. Hei! Jeg tror medisinene gjør det de skal, hold deg til dem du! :-) 0 Siter
Sør Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Nei, jeg hadde forventet at medisinene skulle stenge av, at jeg derfor ikke ville kjenne noenting. Det var et eksperiment. Hvorfor forsøkte du da akkurat "healing", fremfor å spise en pære? Selvsagt fordi du mente healing kunne fungere. Du tror ikke en pære fungerer. Med vennlig hilsen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Jeg er sikker på at det ikke er bra for personer med alvorligere psykiske problemer å drive med paranormale aktiviteter. Hold deg unna alt som heter healing. Det er bare humbug og tull. Se heller på Folkeopplysningen. Det skjer iallefall ting med meg, men det var bare et eksperiment. Det skal ikke bli en vane, healingene jeg har fått er gratis. Så et program av folkeopplysningen, der er de veldig kritiske og brukte folk som ikke var dyktige som eksempler. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Hei! Jeg tror medisinene gjør det de skal, hold deg til dem du! :-) Har tatt mer medisin, likevel er jeg mer "åpnet opp", og er var for energier. Ville bare prøve å se hvordan det gikk...healing med medisiner. 0 Siter
Sør Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Det skjer iallefall ting med meg, men det var bare et eksperiment. Det skal ikke bli en vane, healingene jeg har fått er gratis. Så et program av folkeopplysningen, der er de veldig kritiske og brukte folk som ikke var dyktige som eksempler. ''Det skjer iallefall ting med meg, men det var bare et eksperiment. Det skal ikke bli en vane, healingene jeg har fått er gratis.'' Det skjer ikke noe med deg. Du gjør noe med deg selv. ''Så et program av folkeopplysningen, der er de veldig kritiske og brukte folk som ikke var dyktige som eksempler. – stjernestøv'' De folkene er ikke noe bedre/verre enn noen andre, stjernestøv. Du er meget lukket for muligheten at healing er fupp. Folkeopplysningen var alt for snill med dem, og det har de også innrømmet (at de klippet vekk det verste). Med vennlig hilsen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Hvorfor forsøkte du da akkurat "healing", fremfor å spise en pære? Selvsagt fordi du mente healing kunne fungere. Du tror ikke en pære fungerer. Med vennlig hilsen Hånden på hjertet "jeg trodde ikke det skulle fungere". Trodde medisinene gjorde slik at jeg var "lukket" for slikt, tydeligvis ikke så nå vet jeg det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 ''Det skjer iallefall ting med meg, men det var bare et eksperiment. Det skal ikke bli en vane, healingene jeg har fått er gratis.'' Det skjer ikke noe med deg. Du gjør noe med deg selv. ''Så et program av folkeopplysningen, der er de veldig kritiske og brukte folk som ikke var dyktige som eksempler. – stjernestøv'' De folkene er ikke noe bedre/verre enn noen andre, stjernestøv. Du er meget lukket for muligheten at healing er fupp. Folkeopplysningen var alt for snill med dem, og det har de også innrømmet (at de klippet vekk det verste). Med vennlig hilsen ''Det skjer ikke noe med deg. Du gjør noe med deg selv.'' Nei, dette er krefter selv jeg ikke kan kontrollere, og det finner jeg litt skremmende. Det er et mektig men kjærlig skaperverk, selv om jeg ikke forstår det. Det gjør ikke du heller sør 0 Siter
Sør Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 ''Det skjer ikke noe med deg. Du gjør noe med deg selv.'' Nei, dette er krefter selv jeg ikke kan kontrollere, og det finner jeg litt skremmende. Det er et mektig men kjærlig skaperverk, selv om jeg ikke forstår det. Det gjør ikke du heller sør Det er ting som du velger å tro på, og det hele skjer kun mellom ørene dine. Du velger å tro at "noe skjer" og at du "føler noe". Du kan velge å ikke tro, og da føler du intet. Og nettopp fordi dette avhenger av din "tro", så er det ikke noe reelt som foregår, men kun noe man finner på. Med vennlig hilsen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Det er ting som du velger å tro på, og det hele skjer kun mellom ørene dine. Du velger å tro at "noe skjer" og at du "føler noe". Du kan velge å ikke tro, og da føler du intet. Og nettopp fordi dette avhenger av din "tro", så er det ikke noe reelt som foregår, men kun noe man finner på. Med vennlig hilsen Javel, så tror du det da. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Har tatt mer medisin, likevel er jeg mer "åpnet opp", og er var for energier. Ville bare prøve å se hvordan det gikk...healing med medisiner. Hei! Ok. Jeg legger meg nå, føler meg ikke glad, god natt. :-) Håper det går bra med deg i vertfall. 0 Siter
Sør Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Hånden på hjertet "jeg trodde ikke det skulle fungere". Trodde medisinene gjorde slik at jeg var "lukket" for slikt, tydeligvis ikke så nå vet jeg det. ''Hånden på hjertet "jeg trodde ikke det skulle fungere". Trodde medisinene gjorde slik at jeg var "lukket" for slikt, tydeligvis ikke så nå vet jeg det. – stjernestøv'' Så hvorfor forsøkte du da "healing", fremfor å "spise en pære" eller "krysse veien" eller "spise 4 skiver loff"? Selvsagt er svaret at du trodde på muligheten om at healing kunne gjøre deg bedre, men ikke trodde at å spise en pære kunne gjøre deg bedre. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Javel, så tror du det da. ''Javel, så tror du det da. – stjernestøv'' Det er ikke bare noe jeg "tror"; det er noe som vises i uavhengige eksperimenter og observasjoner. Jeg "tror" på det på samme måte som jeg "tror" på tyngdekraften. Med vennlig hilsen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Hei! Ok. Jeg legger meg nå, føler meg ikke glad, god natt. :-) Håper det går bra med deg i vertfall. Det skal nok gå bra. Sov godt og god natt :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 ''Hånden på hjertet "jeg trodde ikke det skulle fungere". Trodde medisinene gjorde slik at jeg var "lukket" for slikt, tydeligvis ikke så nå vet jeg det. – stjernestøv'' Så hvorfor forsøkte du da "healing", fremfor å "spise en pære" eller "krysse veien" eller "spise 4 skiver loff"? Selvsagt er svaret at du trodde på muligheten om at healing kunne gjøre deg bedre, men ikke trodde at å spise en pære kunne gjøre deg bedre. Med vennlig hilsen Trengte ikke healing for å bli bedre, jeg var ganske bra Ville vite om det var forskjell på healing, med og uten medisiner. Trodde ikke jeg skulle merke noe, men nok om det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 ''Javel, så tror du det da. – stjernestøv'' Det er ikke bare noe jeg "tror"; det er noe som vises i uavhengige eksperimenter og observasjoner. Jeg "tror" på det på samme måte som jeg "tror" på tyngdekraften. Med vennlig hilsen Ok. 0 Siter
Sør Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Trengte ikke healing for å bli bedre, jeg var ganske bra Ville vite om det var forskjell på healing, med og uten medisiner. Trodde ikke jeg skulle merke noe, men nok om det. Og det viser jo at du trodde på muligheten av at healing funker. Dette er noe du tror på - derfor "føler" du noe. Med vennlig hilsen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Og det viser jo at du trodde på muligheten av at healing funker. Dette er noe du tror på - derfor "føler" du noe. Med vennlig hilsen Trodde ikke det skulle funke nei, men nok om det. Tro og vit hva du vil... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 :-) Med vennlig hilsen :-) 0 Siter
Sør Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Trodde ikke det skulle funke nei, men nok om det. Tro og vit hva du vil... Hvis du ikke hadde trodd på muligheten, ville du selvsagt ikke ha forsøkt det. Det du skriver er selvbedrag. Det er ikke "tilfeldig" at du forsøkte healing. Det var med viten og vilje. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.