Gå til innhold

Positiv holdning

Anbefalte innlegg

Gjest germimate
Skrevet

Jeg har vært mere, eller mindre, psyk i 10 år. Har BP2 og PTSD-symptomer, det har vel gjort at jeg ikke blir helt frisk.

Det har vært, og er, en lang prosess. Jeg har jo brukt hele livet på å hjelpe alle andre. Da er det kanskje ikke så rart at det tar tid å "lære" seg å ta vare på seg selv.

Før gikk jeg alltid og smilte, det var liksom min oppgave i livet å få alle andre i godt humør. Dette hadde jeg lært ifra jeg var lita, tror jeg. Nå er jeg mere i humør etter situasjonene jeg er oppe i. Har blitt mere tilstedeværende, eller hva jeg skal si.

Jeg har blitt mye mere ærlig i forhold til hva jeg føler selv. Tidligere ga jeg blaffen i meg selv og hvordan jeg hadde det, jeg var ingenting verdt, ingenting å ta på alvor.

Merker nå også at jeg har veldig lett for å kritisere meg selv, men jeg har blitt flinkere (etter mye kognitiv terapi), til å snu tankene og tenke positivt.

Vet ikke om du skjønte noe av dette :-)

Det var meget forståelig - takk skal du ha og ha en fin dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var meget forståelig - takk skal du ha og ha en fin dag :)

Takk det samme :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...