Gjest puppeguria Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Hei! Jeg må en tur til gynekologen og lurte på om jeg kan spørre henne om å sjekke ut en kul jeg har oppdaget i brystet samtidig? Eller må jeg bestille time hos fastlegen? Gynekologer er jo leger de også, og de har vel en viss peiling på om kulen kan være farlig eller ikke? Eller...? 0 Siter
Mirabell Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Ja da, det kan du. En gynekolog er spesialist på kvinnesykdommer, inkl. bryster. Såvidt jeg vet. 0 Siter
Gjest puppeguria Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Ja da, det kan du. En gynekolog er spesialist på kvinnesykdommer, inkl. bryster. Såvidt jeg vet. Perfekt! Da slipper jeg å gå til legen to ganger. Tips til flinke gynekologer i Oslo mottas med takk! Gjelder endometriose (har jeg en mistanke om...) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Perfekt! Da slipper jeg å gå til legen to ganger. Tips til flinke gynekologer i Oslo mottas med takk! Gjelder endometriose (har jeg en mistanke om...) Hvis du ikke har fått time hos gynekolog ennå, hadde jeg nok villet tatt turen til fastlegen for å sjekke ut kulen i brystet. Det kan fort gå litt tid å få time hos gynekolog. Legen min sendte henvisning til gynekologtime for meg for over 2 uker siden. Jeg har time i starten av januar... 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Bestill time hos fastlegen for den kulen i brystet, så blir du evt henvist direkte til et brystdiagnostisk senter. Det er den raskeste veien å få avklart om det er noe som må vekk el ikke. 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 Perfekt! Da slipper jeg å gå til legen to ganger. Tips til flinke gynekologer i Oslo mottas med takk! Gjelder endometriose (har jeg en mistanke om...) Mener det ikke der lov til å navngi leger her inne, men kan anbefale gynekologen på Brynsenteret. Hun har ikke offentlig avtale, dvs det koster en snau 1000-lapp, men du får omtrent time på dagen. Kjempeflink og god peiling på endometeriose. Kulen i brystet kan du også få sjekket der. Lykke til 0 Siter
Gjest puppeguria Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Mener det ikke der lov til å navngi leger her inne, men kan anbefale gynekologen på Brynsenteret. Hun har ikke offentlig avtale, dvs det koster en snau 1000-lapp, men du får omtrent time på dagen. Kjempeflink og god peiling på endometeriose. Kulen i brystet kan du også få sjekket der. Lykke til Takk for tips. Jeg har fått time hos fastlege, men tar det lang tid før jeg kommer til hos gynekolog går jeg privat. 0 Siter
Gjest puppeguria Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Bestill time hos fastlegen for den kulen i brystet, så blir du evt henvist direkte til et brystdiagnostisk senter. Det er den raskeste veien å få avklart om det er noe som må vekk el ikke. Jeg har gjort som du sier. Det koster ganske mye mindre også. Men tar det lang tid går jeg privat. 0 Siter
Gjest puppeguria Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Hvis du ikke har fått time hos gynekolog ennå, hadde jeg nok villet tatt turen til fastlegen for å sjekke ut kulen i brystet. Det kan fort gå litt tid å få time hos gynekolog. Legen min sendte henvisning til gynekologtime for meg for over 2 uker siden. Jeg har time i starten av januar... Oj, det var lang ventetid. Jeg sjekker med fastlegen først, og tar det lang tid før jeg får time hos gynekolog finne jeg meg noen privat. 0 Siter
frosken Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Perfekt! Da slipper jeg å gå til legen to ganger. Tips til flinke gynekologer i Oslo mottas med takk! Gjelder endometriose (har jeg en mistanke om...) ''Tips til flinke gynekologer i Oslo mottas med takk! Gjelder endometriose (har jeg en mistanke om...)'' Dybwadsgynekologene (dr. Falck og dr. Farnes) http://www.gulesider.no/firma/dybwadsgynekologene:p10002849061 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.