Gå til innhold

Gynekolog + kul i brystet

Anbefalte innlegg

Gjest puppeguria
Skrevet

Hei!

Jeg må en tur til gynekologen og lurte på om jeg kan spørre henne om å sjekke ut en kul jeg har oppdaget i brystet samtidig? Eller må jeg bestille time hos fastlegen? Gynekologer er jo leger de også, og de har vel en viss peiling på om kulen kan være farlig eller ikke? Eller...?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja da, det kan du. En gynekolog er spesialist på kvinnesykdommer, inkl. bryster. Såvidt jeg vet.

Gjest puppeguria
Skrevet

Ja da, det kan du. En gynekolog er spesialist på kvinnesykdommer, inkl. bryster. Såvidt jeg vet.

Perfekt! Da slipper jeg å gå til legen to ganger.

Tips til flinke gynekologer i Oslo mottas med takk! Gjelder endometriose (har jeg en mistanke om...)

Gjest annlovinda
Skrevet

Tips til flinke gynekologer i Oslo mottas med takk! Gjelder endometriose (har jeg en mistanke om...)

Hvis du ikke har fått time hos gynekolog ennå, hadde jeg nok villet tatt turen til fastlegen for å sjekke ut kulen i brystet. Det kan fort gå litt tid å få time hos gynekolog. Legen min sendte henvisning til gynekologtime for meg for over 2 uker siden. Jeg har time i starten av januar...

Skrevet

Bestill time hos fastlegen for den kulen i brystet, så blir du evt henvist direkte til et brystdiagnostisk senter. Det er den raskeste veien å få avklart om det er noe som må vekk el ikke.

kjerringskinn
Skrevet

Mener det ikke der lov til å navngi leger her inne, men kan anbefale gynekologen på Brynsenteret. Hun har ikke offentlig avtale, dvs det koster en snau 1000-lapp, men du får omtrent time på dagen. Kjempeflink og god peiling på endometeriose. Kulen i brystet kan du også få sjekket der.

Lykke til

Annonse

Gjest puppeguria
Skrevet

Mener det ikke der lov til å navngi leger her inne, men kan anbefale gynekologen på Brynsenteret. Hun har ikke offentlig avtale, dvs det koster en snau 1000-lapp, men du får omtrent time på dagen. Kjempeflink og god peiling på endometeriose. Kulen i brystet kan du også få sjekket der.

Lykke til

Takk for tips. Jeg har fått time hos fastlege, men tar det lang tid før jeg kommer til hos gynekolog går jeg privat.

Gjest puppeguria
Skrevet

Bestill time hos fastlegen for den kulen i brystet, så blir du evt henvist direkte til et brystdiagnostisk senter. Det er den raskeste veien å få avklart om det er noe som må vekk el ikke.

Jeg har gjort som du sier. :) Det koster ganske mye mindre også. Men tar det lang tid går jeg privat.

Gjest puppeguria
Skrevet

Hvis du ikke har fått time hos gynekolog ennå, hadde jeg nok villet tatt turen til fastlegen for å sjekke ut kulen i brystet. Det kan fort gå litt tid å få time hos gynekolog. Legen min sendte henvisning til gynekologtime for meg for over 2 uker siden. Jeg har time i starten av januar...

Oj, det var lang ventetid. Jeg sjekker med fastlegen først, og tar det lang tid før jeg får time hos gynekolog finne jeg meg noen privat.

Skrevet

''Tips til flinke gynekologer i Oslo mottas med takk! Gjelder endometriose (har jeg en mistanke om...)''

Dybwadsgynekologene (dr. Falck og dr. Farnes)

http://www.gulesider.no/firma/dybwadsgynekologene:p10002849061

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...