Gå til innhold

Bulimi og hovne kinn/hals

Anbefalte innlegg

Gjest Bulimina
Skrevet

Jeg har hatt bulimi i mange år, noe som har gjort at jeg har fått kronisk hovne kinn og på hals. Ser av og til ut som jeg har fått kusma og mange reagerer på kinnene mine. Det er ikke smertefullt på noen måte, men det går ut over livskvaliteten fordi jeg føler det står stemplet på meg hva jeg sliter med og er det noe jeg frykter mest av alt, så er det nettopp det.

Har nå omsider fått henvisning til terapeut. I mellomtiden lurer jeg på om det er noe legen kan gjøre for å fjerne disse hevelsene? Tenker det kan skyldes spyttstein (tette spyttkanaler?) og må vel kunne behandles? Jeg har nå klart meg i to uker uten oppkast og kinnene er mer hovne enn noen gang!

Håper noen med erfaring eller kunnskap på dette området kan hjelpe meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...