Gjest poncho Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har trappet ned trilafon til 2 mg. Er det noe poeng i å gå på denne lille dosen ei stund, eller kan jeg slutte? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har skrevet om dette mange ganger før: Svært mange kan, dersom nedtrappingen skjer meget langsomt, klare seg med en meget liten dose AP. Dette må ikke forlede en til den feilslutning at en kan klare seg uten. Det er en meget stor forskjell på en liten dose AP og ingenting. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har skrevet om dette mange ganger før: Svært mange kan, dersom nedtrappingen skjer meget langsomt, klare seg med en meget liten dose AP. Dette må ikke forlede en til den feilslutning at en kan klare seg uten. Det er en meget stor forskjell på en liten dose AP og ingenting. Hei og takk. Grunnen til at jeg tenker å klare meg uten er at jeg har så mange fysiske symptomer etterhvert. Høyt blodsukker og høyt blodtrykk. Har derfor lyst til å kutte ut for å se om dette bedrer seg. Behandleren min sa også at jeg hadde dette som valg dersom jeg ønsker det. Men vi snakket ikke om noen nedtrapping, så dette har jeg gjort selv. Om jeg skulle finne på å slutte helt, hvor lenge vil du anbefale meg å stå på 2 mg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.