Gjest poncho Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 http://www.oslo-universitetssykehus.no/SiteCollectionDocuments/Nettverkskonferanse%202012_Roger%20Hagen.pdf Har du tro på dette? Hvis en skal jobbe med dette er det vel også viktig å bruke så "lite" medisiner at en merker symptomene? Men ikke så lite at symptomene "tar over" og alt blir kaotisk? Er dette en dum ide som jeg har fått? 0 Siter
Gondor Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Synes det høres ut som en spennende ide i hvert fall. Men hvordan finne balansen mellom akkurat så lite meds at man kan behandles og så lite at man blir dritsyk? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Synes det høres ut som en spennende ide i hvert fall. Men hvordan finne balansen mellom akkurat så lite meds at man kan behandles og så lite at man blir dritsyk? Et godt spørsmål som jeg ikke helt har funnet svaret på. Jeg måtte jeg medisineres å få bort alle symptomene. Så har jeg gått gradvis, saaaakte, nedover i dose. Nå skal jeg stå på en minimal dose ei stund, får jeg symptomer jeg ikke takler, så tenker jeg å øke litt. Håper og tror at jeg skal ha så mye kontroll over meg selv at jeg kommer til å greie dette. I tillegg skal jeg stoppe idiottanker når de kommer og fortelle meg selv 1001 ganger at dette er bare tull. Kanskje det virker :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.