Gjest Ensmuleoppgitt80 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Kanskje ikke helt det rette stedet å spørre, men jeg forsøker likvel, i og med at det handler om kroppen. Jeg har etter nokså langvarig sykeleie, trent effektivt, restituert tilstrekkelig mellom øktene og fått i meg to ganger så mye karbohydrater (samt proteintilskudd) for å bygge opp igjen muskelmasse og øke vekten. Nåla står på det samme, selv etter 3 måneder med trening. Jeg går altså ikke opp i vekt, samme hva jeg gjør. Jeg har lagt meg på hele 4500 kcal om dagen om ikke mer og mener å oppfylle "naturloven" som sier at man VIL komme til å legge på seg når man tar inn fler kalorier og karbohydrater enn man forbrenner. Jeg anser kostholdet mitt for å være sunt, variert, proteinrikt, fiberrikt og alt det der. Noen kloke hoder? Det kunne vært fint! =) På forhånd takk! 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Legg dette inn på forum for "vektmestring" også, så øker du sjansene for å få et vettugt svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.