Gjest trøtteste Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg sluttet med Wellbutrin i sommer fordi jeg ikke fikk sove, og har følt meg bra siden. Nå begynner jeg å bli veldig trøtt, ukonsentrert og nedstemt igjen. Lege er syk for tiden og ikke på jobb. Kan jeg da begynne med Wellbutrin igjen, uten å snakke med legen først? Har medisiner for flere måneder stående i skapet. 0 Siter
Gjest trøtteste Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Må legge til at annen type antidepressiva gjør meg enda trøttere, og at Wellbutrin hadde god effekt frem til i sommer hvor søvnløsheten og uroligheten begynte. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Om du hadde vært min pasient, hadde jeg syntes at det var helt ok. Start med 150 mg. 0 Siter
Gjest trøtteste Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Om du hadde vært min pasient, hadde jeg syntes at det var helt ok. Start med 150 mg. Er det også ok for hjernen sin del at man går litt av og på slike typer medikamenter etter behov? F.eks. av-på 2-3 ganger i løpet av et år? Virker som om jeg når et slags metningspunkt og så begynner de negative bivirkningene å dominere. (Har bare gått på 150mg) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Er det også ok for hjernen sin del at man går litt av og på slike typer medikamenter etter behov? F.eks. av-på 2-3 ganger i løpet av et år? Virker som om jeg når et slags metningspunkt og så begynner de negative bivirkningene å dominere. (Har bare gått på 150mg) Nei, det er absolutt ikke ok. De skal brukes "etter læreboken" 0 Siter
Gjest trøtteste Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Nei, det er absolutt ikke ok. De skal brukes "etter læreboken" Så hva gjør man da, hvis man responderer bra på medisinen en periode, for så etter noen mnd å få så store søvnproblemer og uro at man ikke fungerer i hverdagen? Og alle andre forsøkte medisiner bare gjør en uutholdelig trøtt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.