Gjest germimate Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 En person er fornuftstyrt og er i stand til, samt klarer, å tenke nyansert. Når personen møter motgang som trigger hans følelser mye, snur det seg og personen nærmest mister denne evnen. Hva feiler det denne personen? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 En eller annen personlighetsforstyrrelse. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 En eller annen personlighetsforstyrrelse. Kanskje du har forslag til tiltak også? 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Det kan jo være flere ting. Depresjon, angst, bipolar lidelse, ulike personlighetsforstyrrelser etc. Har selv bipolar 2, og jeg opplever at jeg er mye mer fornuftsstyrt i stabile faser, enn når jeg befinner meg i en depresjon. Jeg er heldigvis oppmerksom på det, og har lært å si til meg selv: "Dette er kun det du føler nå. Det er ikke fasiten, tilværelsen er ikke så negativ, den bare føles slik nå. Det går over." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.