Gå til innhold

God roll-on som hindrer svette og lukt

Anbefalte innlegg

Gjest Svettelukt er ikke godt......

Jeg har i mange år brukt Hugo Boss Deep Red og XX roll-on, men begger nå ute av produksjon og jeg får ikke tak i mer. Disse to har funket veldig godt for meg, både med tanke på svette, fuktighet og lukt. Men, nå har jeg brukt veldig mye penger på dyre roll-on, og syns ingen fungerer bra. De holder i et par timer og så "stinker" det av meg. Har dere noen gode tips til en god roll-on som både hindrer fuktighet OG lukt. Det må være roll-on, for spray fungerer ikke. Har dere noen tips til hva som fungere for dere, for nå er jeg snart desperat!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385124-god-roll-on-som-hindrer-svette-og-lukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier at spray ikke funker, men har du prøvd Axe? Guttungen her bruker Axe og uten den stinker han noe enormt! Midt i verste hormonalderen stakkar. :o) Men Axe holder ham faktisk godluktende hele dagen.

Axe er vel et "manne"-produkt. Jeg er dame.....

Axe er vel et "manne"-produkt. Jeg er dame.....

*hehe* Jeg vet ikke hvorfor jeg trodde du var mann, fordi du brukte Hugo Boss antagelig, men de har vel kvinne-produkter også. :o)

Jeg bruker en fra dagligvaren som jeg selvfølgelig ikke husker hva heter, den er i hvit "flaske" som står opp-ned med en topp som er grønn og rosa og heter noe med "48 hours". Den er super synes jeg. :o)

Annonse

Ferskenblomst

Neutral uten parfyme. Nesten alle butikker har dem, og den funker veldig bra på meg iallfall.

Jeg synes ikke noe stinker verre enn parfyme blandet med svettelukt.

Denne holder deg tørr og lukte fri lenge.

''Jeg synes ikke noe stinker verre enn parfyme blandet med svettelukt.''

Helt enig. Derfor er jeg så avhengig å ha noe som virkelig fungerer. Ser de fleste anbefaler produkter fra dagligvarehandelen. Får prøve de igjen. De er muligens blitt bedre enn de var før, for da fungerte de ikke så bra for meg.

Annonse

Så dumt svar! Best å slette dette. Irriterende at det finnes slike folk her på doktoronline. Barnslig altså!

Gidder ikke å spandere så mye som et milligram av energi på å irritere meg over sånt tøv. Sier mye om avsenderen som gjør at man ikke gidder lese mer av det nicket senere. Og hvem vet, h*n har antagelig rett. Smører man seg inn med hestebæsj vil man nok ikke merke svettelukt........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...