Gå til innhold

Får så lett blank hud i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke dagkrem på dagen for jeg blir så lett svett i ansiktet da. Akkurat som om den tetter igjen alle porene. Noen som vet råd? Jeg burde vel bruke dagkrem i ansiktet om dagen? Jeg bruker krem bare om natten.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg har veldig fet hud og bruker verken dag- eller nattkrem. Jeg renser huden om kvelden og om morgenen. Bruker billig Aco produkt kjøpt på apoteket som er ment for ungdom med kviser/fet hud.

Det hevdes at fet hud får mindre rynker. Vi får trøste oss med det.

Skrevet

Jeg tror det er lurt av deg å bruke en dagkrem i ansiktet uansett, men da må du velge en som passer til din hud. Det som skjer dersom huden ikke får nok fukt (jeg tror den kan være fet uten å ha nok fukt..), er at den begynner å produsere mer fett.

Det viktige er å bruke noen gode produkter som kan balansere huden din. Produkter jeg selv har veldig gode erfaringer med er MD Formulation. Jeg brukte dette merket en periode for å få balansert huden min, og nå ser det ut som jeg kan bruke rimeligere produkter uten at huden blir for fet (jeg har blandingshud).

Gjest gonegone
Skrevet

Kanskje huden din synes det er nok med krem enten dag eller natt og ikke begge deler?

Skrevet

Tror jeg har blandingshud met fet t-sone og store porer i pannen og svarte prikker på nesen. Kinnene er tørre. Har hørt at man kan bruke en for t-sone for fet hud og en for tørr hud på kinnene. Vet ikke om det er det at jeg har fet hud eller at jeg bruker en dårlig krem som ikke trekker inn eller om jeg bare blir lett svett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...