Gå til innhold

Dette gjør meg skikkelig skikkelig kvalm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hun er over 18 og velger det selv. Foreldrene hennes syntes ikke noe om det i alle fall.

Gjest Hulderen
Skrevet

Tja, når hun først skal selge seg, så gjør hun det skikkelig. Hun går inn i det med åpne øyne og slipper økonomiske bekymringer i årevis.

Gjest sykt zamfunn
Skrevet

Prostitusjon er det uansett...

Og sikkert enhver gris store drøm.... :(

f¨år håpe dette ikke kommer på moten slik at alle tenåringsjenter vil gjøre det samme.

Første gangen skal være spesiell.... Skal du liksom huske tilbake første gang du gjorde det, da du solgte deg selv? Fysj...

en annen ting, hva om slike jenter lyger. Mannen betaler i lassevis,

for det er jo ikke alltid jenta blør heller.... så kanskje hun ikke er jomfru likevel?

Hmmmmmmm

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Kvalm, er bare forbokstaven:(

Velkommen til de kapitalistiske verdier.

Skrevet

Har ikke alle mennesker en pris? Folk selger seg for økonomisk trygghet, noen for å få barn og hundrevis av andre grunner. 20 år og 4,5 mill, hun får vel bedre betalt enn de fleste.

Skrevet

Hadde jeg fått 4, 5 millioner for å selge jomfrudommen min, hadde jeg gladelig gjort det. Etterpå er man jo sikret økonomisk, får større handlingsfrihet, og en kan sikkert også sylte ned en del til fremtidige barn og deres familier..

Skrevet

Prostitusjon er det uansett...

Og sikkert enhver gris store drøm.... :(

f¨år håpe dette ikke kommer på moten slik at alle tenåringsjenter vil gjøre det samme.

Første gangen skal være spesiell.... Skal du liksom huske tilbake første gang du gjorde det, da du solgte deg selv? Fysj...

en annen ting, hva om slike jenter lyger. Mannen betaler i lassevis,

for det er jo ikke alltid jenta blør heller.... så kanskje hun ikke er jomfru likevel?

Hmmmmmmm

''en annen ting, hva om slike jenter lyger. Mannen betaler i lassevis, for det er jo ikke alltid jenta blør heller.... så kanskje hun ikke er jomfru likevel? Hmmmmmmm''

So? Er det da synd på mannen? Så lenge han tror hun er jomfru er det vel ikke noe sak.

Skrevet

Tja det er mye annen prostitusjon som gjør meg mye kvalmere.

Se filmen human trafficking, da blir dette barnemat i forhold.

Skrevet

Tror folk som ikke er prostituerte har 'solgt' seg for langt mindre haha. Jobb, et par middager, favours needed..

Spekulativ dokumentar høres det ut som da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...